Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da ser det ut som bilen er tipp topp. Gikk ut i idag, i 6tiden. Slå på tenninga, lot bilen gløde. Og Vrooom, den startet med en gang. Rett å slett nydelig. :)

Så, da var det bare en enkel bagatell som diselfilter...

Leo: Vist du har byttet glødepluggene, og bilen har virket fint inntil nylig. Da er det nok ikke de som er gåen. Men mer tro for som det er til meg, filtere :)

Det du viser til at bilen ble værre etter kuldeomslage, er akurat samme som meg.

Bilen virket helt fint, til det ble væromslag. Og etter det, var den rett å slett helt vrang. Men når jeg nå fikk byttet filtere i gårkveld. Var bilen som ny i morgest.. Lettstarta, og gikk fint..

Til dere andre. TUSEN takk for hjelpen, og takker til dere som har giddet å holde ut.. :)

• Svar 33
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

skulle til og skrive no at du må tømme diesel filteret. hadde akuratt samme problem. startet men stoppet igjen og gjekk veldi rart. da prøvde eg og tømme diesel filteret for evt vann og dritt. men kom utrulinok ingen ting da, var pisse kaldt så var sikkert frøse. gjekk ned til bilen dagen etter med masse utstyr, opnet panseret og tømte filteret. og wrom. ingen problem etterpå.

ei jo ei lite hendig avtapping på filteret

Skrevet

Tusen takk :D

Skal få sjekket det en kveld i uka.......eller versted...eller hvor sitt det på E61 2005 mod?

Høres litt billigere ut enn 2300,- :D:D

Men da må jeg få gort det snarest da....Noen som har en kort DIY

Skrevet

Krøyp til korrset og satte bilen in hos GS i TRD i dag... :D

Det var ikke kondens mente de, styreenheten for glødingen hadde godt :( samt med at pluss kontakten var ødelagt :( Med arbeid ble det kr. 3500,- ich

Bedre det enn å stå ute og fryse og tyne starteren og glødepluggene til de også går........ :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...