Glys3r Skrevet Februar 12, 2011 Share Skrevet Februar 12, 2011 Mangler 4 av dysene på den ene siden virker det som. Tatt av 1 og 1 coil og reagerer ikke på det, det gnist på alle. Starter men går bare på 400 rpm ca. går ikke pent! noen som vet noe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius_m535_90 Skrevet Februar 12, 2011 Share Skrevet Februar 12, 2011 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E36Cab1 Skrevet Februar 12, 2011 Share Skrevet Februar 12, 2011 Sjekk at coilene leverer,og at pluggene virker. Har du sjekka at pluggene er tørre på den siden har du belegg for å si at dysene ikke leverer,ikke kun ved å nappe av coilene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glys3r Skrevet Februar 12, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 12, 2011 Ja pluggene er tørre, og det er gnist i alle pluggene. Så er ikke noe galt med coilene. Derfor jeg mistenker dysene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E36Cab1 Skrevet Februar 12, 2011 Share Skrevet Februar 12, 2011 Er litt vanskelige å måle signal til desse med vanlig voltmeter(åpner i millisekund,voltmeteret klarer ikke å henge med),men et lytte-stetoskop kan en komme langt med(fåes på bl.a Biltema). Dyser som åpner tikker. Sjekk også drivstoff-tilførselen til railen. Du kan også bytte over dyser fra sylinder til sylinder,men vær obs på å ikke skade o-ringene i endene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glys3r Skrevet Februar 12, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 12, 2011 Ja skal prøve dette, tusen takk for forslagene. Noen som har noen andre ideer om dette så si ifra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glys3r Skrevet Februar 13, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 13, 2011 Har funnet ut at det ikke kommer noe bensin i det hele tatt. Så virker som om dysene ikke får noe signaler om å åpnes. Siden satt i en ny dyse og den funket heller ikke. Så noen som har noe peiling på hva det kan være så si ifra. HASTER. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glys3r Skrevet Februar 14, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 14, 2011 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GeirAndre Skrevet Februar 14, 2011 Share Skrevet Februar 14, 2011 bytt bensinpumpa du så blir den den bra.. 90% sikker på det er den! den blir "plutselig" dårlig.. pass på å grums rundt med magnet i tanken etterpå da det ligger mye spon etter pumpa. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glys3r Skrevet Februar 14, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 14, 2011 Men jeg skjønner ikke hvordan det kan være den, siden den får bensin til de fire sylinderene som er på høyere siden av motoren, men ikke de på venstere. Men er jo bare en fuel rail som går som en heste sko så når de 4 første får bensin så skal jo de 4 neste også få bensin ? Eller ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GeirAndre Skrevet Februar 14, 2011 Share Skrevet Februar 14, 2011 det vet jeg ikke noe om.. på den første sjuern min sjekka jeg bensintrykket.. dt var normalt men gikk bare på fire.. tok en råsjans på pumpa og da gikk den strøkent etterpå.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Februar 14, 2011 Share Skrevet Februar 14, 2011 Ville sjekket bensinpumpa ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glys3r Skrevet Februar 14, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 14, 2011 Ja men da sjekker jeg pumpa i morgen. Takk for tipsene. Kommer med tilbake melding. Bare å komme med flere ideer om noen har. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glys3r Skrevet Februar 16, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 16, 2011 Det var noe spon i bensin tanken, men filteret var rent. Men har prøvd Audi s4 bensin pumpe nå fra en 4,2 liter v8 og det gjorde ingen forskjeld. Noen som har noen flere ideer ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Februar 16, 2011 Share Skrevet Februar 16, 2011 flytte dysene over til den andre sylinderbanken? eller kanskje trykkreguleringsventilen som står på enden av fuelrailen står wide open (har aldri hørt om at det har skjedd,men det er sikkert ikke umulig)? kanskje det er ledningsbrudd mellom de to koblingsboksene på motoren? disse styrer jo 4 dyser hver. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå