titansølv Skrevet Februar 12, 2011 Skrevet Februar 12, 2011 Mulig jeg må bytte ut selve spilleren i midtkonsollen på min e60. Er det noen her som har erstattet den originale spilleren med et annet merke og fått det til å fungere uten å bli plaget? Ser at det finnes en plastramme til e60 for å plassere ny spiller i, og adaptere mellom ny spiller og det originale ledningsnettet som gir mulighet for å bruke knappene på rattet til å justere volum/neste sang osv. Medfører dette riktighet og hvordan vil idriven oppføre seg? Hvis spilleren leser dvd, vil navigasjonen fungere som før? Noen som har peiling på dette?
Stoppie_Master Skrevet Februar 12, 2011 Skrevet Februar 12, 2011 Har du den skjermen i midten oppå dash? Vet jeg har sett noe som erstatter original systemet, slik at du får ny touch skjerm og greier.... Skal se om jeg finner det igjen...
titansølv Skrevet Februar 12, 2011 Forfatter Skrevet Februar 12, 2011 Har vanlig skjerm og idrivesystem i midtkonsollen. Jeg har ingen auxinnganger, men cdveksler i hanskerommet. Ved en ipodinterface kobler man jo til en annen lydkilde til anlegget, som faktisk kan styres via idrive. Jeg ser jo at spesifikke adaptere til e60 er laget samt rammen for å felle inn spilleren, men jeg har fremdeles ikke sett eller hørt om noen som har gjort det.
Haug530D Skrevet Februar 13, 2011 Skrevet Februar 13, 2011 http://www.dynavin.com/products/product_dnv_idr.php
LarsBMW Skrevet Februar 13, 2011 Skrevet Februar 13, 2011 Tenker du på sånn vanlig cd spiller som sitter i alle andre biler? Vil jo ødelegge looken totalt i cockpiten? Hvorfor må spilleren skiftes? Defekt?
Stoppie_Master Skrevet Februar 13, 2011 Skrevet Februar 13, 2011 Har vanlig skjerm og idrivesystem i midtkonsollen. Jeg har ingen auxinnganger, men cdveksler i hanskerommet. Ved en ipodinterface kobler man jo til en annen lydkilde til anlegget, som faktisk kan styres via idrive. Jeg ser jo at spesifikke adaptere til e60 er laget samt rammen for å felle inn spilleren, men jeg har fremdeles ikke sett eller hørt om noen som har gjort det. Jeg har funnet, det er Houlingan som lager den. Har tatt kontakt med produsent, så da får vi vente i spenning
LarsBMW Skrevet Februar 13, 2011 Skrevet Februar 13, 2011 Har vanlig skjerm og idrivesystem i midtkonsollen. Jeg har ingen auxinnganger, men cdveksler i hanskerommet. Ved en ipodinterface kobler man jo til en annen lydkilde til anlegget, som faktisk kan styres via idrive. Jeg ser jo at spesifikke adaptere til e60 er laget samt rammen for å felle inn spilleren, men jeg har fremdeles ikke sett eller hørt om noen som har gjort det. Jeg har funnet, det er Houlingan som lager den. Har tatt kontakt med produsent, så da får vi vente i spenning Jeg hadde hualingan spiller i E39. Absolutt ikke å anbefale. Dårlig kvalitet, ingen instruksjon for montering, funksjon som ikke fungerte både delvis og fullstendig. Prøv Dynavin heller. Virker mer lovende.
titansølv Skrevet Februar 13, 2011 Forfatter Skrevet Februar 13, 2011 Tenker du på sånn vanlig cd spiller som sitter i alle andre biler? Vil jo ødelegge looken totalt i cockpiten? Hvorfor må spilleren skiftes? Defekt? Ja spilleren ser ut til å være dårlig. Til tider ustabil, men det kan vel være andre grunner til dette. Tenkte på en vanlig spiller ja, men hvis dette skulle bli aktuelt må selvfølgelig finish på en eventuell ny spiller passe inn. Er iallefall interessert i å vite om dette er gjennomførbart eller ikke.
Stoppie_Master Skrevet Februar 16, 2011 Skrevet Februar 16, 2011 Hei. Jeg har fått svar fra produsent, de hadde ikke DVN-IDR inne akkurat nu. Men jeg kan sende deg en melding/PM når vi får den inn Les mer om produktet her: http://www.dynavin.com/products/product_dnv_idr.php
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå