PenguiN- Skrevet Februar 15, 2011 Share Skrevet Februar 15, 2011 bilde av pedobear er obligatorisk på en rat! http://www.google.no/images?hl=no&q=ped ... 59&bih=875 Stilig bil må jeg si Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrmpower Skrevet Februar 15, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 15, 2011 bilde av pedobear er obligatorisk på en rat!http://www.google.no/images?hl=no&q=ped ... 59&bih=875 Stilig bil må jeg si takk for det HAHAHAH pedobear ser for meg en på taket nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Februar 15, 2011 Share Skrevet Februar 15, 2011 hehe, pedobear er klassiker i statene på diverse RAT`s Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrmpower Skrevet Februar 16, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 16, 2011 ble inspirert av sjakkbrett mønstret, så jeg prøvde det ut lakerte da ett lag med svart på pansret, for og utringe "brettet" lett mer.. resultatet ble da slik: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DannyRS Skrevet Februar 16, 2011 Share Skrevet Februar 16, 2011 Det var.. anderledes rat er den iallefall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrmpower Skrevet Februar 16, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 16, 2011 var ganske anderledes ja, må si meg eni der, men kan bli rått etter hvert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw cab Skrevet Februar 16, 2011 Share Skrevet Februar 16, 2011 Så helt for jævlig ut.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet Februar 16, 2011 Share Skrevet Februar 16, 2011 er vell det som er meininga hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrmpower Skrevet Februar 16, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 16, 2011 skal ikke være en pærle nei men det var muligens litt i overkant, blir bra etter hvert serru Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet Februar 16, 2011 Share Skrevet Februar 16, 2011 hehe.. ser du har "lakka" vinduet og utforbi maskeringa på panseret også en ting er sikkert, du har en bil som vekker oppsikt ;P hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SofaKingFresh Skrevet Februar 17, 2011 Share Skrevet Februar 17, 2011 HAH! ELSKER bilen din! Fikk lyst på en gammel traver jeg og nå, som jeg kan leke litt med Her skal det følges med! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hao Skrevet Februar 17, 2011 Share Skrevet Februar 17, 2011 Det var.. anderledes rat er den iallefall. Synes Danny sa det så forteffelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Februar 17, 2011 Share Skrevet Februar 17, 2011 Tror det har gjort seg med litt klarlakk på "sjakkbrettet". Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gnilb Skrevet Februar 17, 2011 Share Skrevet Februar 17, 2011 Den blir konge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Februar 17, 2011 Share Skrevet Februar 17, 2011 Blir en tøff og spesiell bil det der ja. Personlig villa jeg heller ha lakkert taket i sjakkbrett, men blir uansett en morro bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå