ZhilleN Skrevet Februar 13, 2011 Share Skrevet Februar 13, 2011 Denne tror jeg aldri har sett før, noen som vet hva den heter, står 3000/5000? på siden, men heter den noe mer enn bare det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Februar 13, 2011 Share Skrevet Februar 13, 2011 Er en BMW Glas 3000 V8 det der. BMW kjøpte opp Glas i 1966, hovedsakelig for å få tilgang til patentene deres. Er kun BMW-logoen som laget av BMW slik jeg har forstått det. Du finner mer informasjon om Glas/BMW om du søker på Google, morsom lesning om hvordan BMW opparbeidet seg opp gjennom årene til å bli så stor som de er den dag i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Februar 13, 2011 Share Skrevet Februar 13, 2011 Må si at fremre delen av panseret og litt av frontfangern ligner på E31 8 serie, eller er det bare meg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Februar 13, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 13, 2011 Synes ikke den likner på bmw i det hele tatt!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå