Gå til innhold

Bøttestoler i E36 Coupe.. Dårlig ide??

MeSs
 Share

Anbefalte innlegg

Har fått en deal jeg nesten ikke kan si nei til Bride Gardis stoler som er skam billig. Tenkte lenge på Bride Low Max Gias, da det er kjekt med justerbar rygg.

Men med fast rygg, hvordan blir det da å komme seg ut og inn baki? Bare å glemme??...

gardis_iii.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått en deal jeg nesten ikke kan si nei til Bride Gardis stoler som er skam billig. Tenkte lenge på Bride Low Max Gias, da det er kjekt med justerbar rygg.

Men med fast rygg, hvordan blir det da å komme seg ut og inn baki? Bare å glemme??...

gardis_iii.jpg

har prøvd noe lignende stoler i min, på orginal innfestning.

du får barre inn små damer uten pupper i det baksetet, og dei må være slange menesker i tillegg.

men er dei først komt inn så er det plass, men det e ut som er største problemet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir en bruksbil, derfor jeg lurer :) hehe.. Da er det vel ikkeno særlig å ta ut soltaket bare for å vippe stolen fremover for å få noen baki.

Ingen som har bilder a?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Orginale sportsstoler og vader er jo kanongode til vanlig bruk..(iallefall til meg).. Jeg har tilgode å kjøre en org bil med like gode stoler som i en gammel E36..

Å kjøpe bøttestoler pga at de er billige er vel ikke noe poeng i... Jeg har kjørt en "sesong" med bøttestoler i vw´en min og de blir kastet ut nå og erstattet med org stoler.. Du sitter jo ok i dem, men det er jo helt hore og komme seg inn i bilen og i det hele tatt vurdere å sitte på annen måte enn i "racing-position"..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser de slik ut? Er meget stor sjans for å bli stoppa med dissa som synes såpass godt i ruta, da tenker jeg spesiellt øverst på stolen som vil synes veldig fra vinduet.

Har bøttestoler i e30'n som jeg bruker på veien, funker fint det, men er ikke noe man pendler mange mil med, har bare plass til en passasjer (har ikke vippeunderstell) og er jo alltids sjansen for å bli stoppa. Ellers så ser det jo kult ut og er meget godt å sitte i da man skal kjøre litt fort/sladde osv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...