Gå til innhold

bmw e36 318is coupe delebil! inkl årsavgift

ErlendSandved
 Share

Anbefalte innlegg

hva har skjedd med dørlåsen ?

er det noen andre skader en fronten ?

Det som skjedde med dørlåsen var at batteriet var flatt :P

Niks bare fronten, også skade på bakfanger, hul i glassfiberen.

Har du fortsatt vingen som står på bilen på det siste bildet ?

Jepp, den har eg enda ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne du ikke bare låst opp med nøkkelen?

kun dørlåsen som er deffekt ?

Åja du tenker den feilen med dørlåsen :P

Det tipper jeg er dørlåsen som kødder. Får går ann å løse opp helt fint, men det er når jeg låser igjen, at den ikke låser på passasjer siden. Må gå rundt å låse den med nøkkel, litt trått, men har gjort det hele tiden i mitt eie, blir vant til det :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det tipper jeg er dørlåsen som kødder. Får går ann å løse opp helt fint, men det er når jeg låser igjen, at den ikke låser på passasjer siden. Må gå rundt å låse den med nøkkel, litt trått, men har gjort det hele tiden i mitt eie, blir vant til det :P

tipper han mener dette:

På det ant siste bildet du la ut, så ser det ut som du har rivd ut hele låsen på førerdøra! Har du det, eller er det bare nøkkelknippet som henger der?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tipper han mener dette:

På det ant siste bildet du la ut, så ser det ut som du har rivd ut hele låsen på førerdøra! Har du det, eller er det bare nøkkelknippet som henger der?

tenkte på selve låsen, den ser voldtatt ut og ser ut som det er bulk i bakskjermen, men er vel bare bilde som lyver

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noe vits å betale års avgift når bilen mest sannsynlig ikke skal registreres igjen ? jeg ville spart meg for dem pengen, om jeg skulle kjøpt den ville jeg heller kjøpt den litt billigere en at års avgift var betalt.

Er bilen din kjørbar slik den står nå ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noe vits å betale års avgift når bilen mest sannsynlig ikke skal registreres igjen ? jeg ville spart meg for dem pengen, om jeg skulle kjøpt den ville jeg heller kjøpt den litt billigere en at års avgift var betalt.

Er bilen krasja (eller registrert) etter 1. januar, MÅ han betale årsavgift, dersom han ikke sender den til hugging innen 20.mars!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen er ikke kjørbar. Radiatoren er ødelagt, så all kjøleveska rant ut.. Den starter og går, men som sagt radiatoren er ødelagt så bilen får ikke noe kjøling. er ikke lykter forann heller. MÅ hentes på tralle!

Bilen selges for 8-9k uten årsavgift, hvis jeg har en garanti på at kjøper skroter den innen 20. Mars!! Eller omregistrerer den.. Jeg skal ikke ha noe purring, inkasso på årsavgiften!

Den kan gå billigere ved hurtig avgjørelse ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...