Kristian H. Foss Skrevet Mai 30, 2011 Share Skrevet Mai 30, 2011 Tror jeg spotta deg utafor yx og Elkjøp på Lørenskog rundt halv 5 i dag. Var litt buldring i eksosen på den E30n jeg møtte iallefall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matser`n Skrevet Mai 30, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 30, 2011 var nok meg det hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian H. Foss Skrevet Mai 30, 2011 Share Skrevet Mai 30, 2011 Fikk lyst til å kjøre litt selv nå. Fungerer alt greit? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakett Skrevet Mai 30, 2011 Share Skrevet Mai 30, 2011 hadde helt glemt dette prosjektet! Fet bil!!! Akkurat i min smak, SLEEPER!! (som min egen 338i ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian H. Foss Skrevet Mai 30, 2011 Share Skrevet Mai 30, 2011 Begynner jaggu å bli noen 336 og 338 på bimmers her nå, artig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30 Andreas Skrevet Mai 31, 2011 Share Skrevet Mai 31, 2011 Siden ikke matsern har svart så gjørj eg det fått gleden av å få prøve bilen i går, å den fungerer utmerket! 3.6 i en lett coupe går godt! bare å kose seg å dure rundt nå matsern! går endel s38 e30er nå ja, 2 på lørenskog+ din kristian når du er på jobb? Mvh Andreas Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian H. Foss Skrevet Mai 31, 2011 Share Skrevet Mai 31, 2011 Hehe, artig å prøve litt andre biler. Ja det hender jeg ikke klarer å motstå fristelsen å kjøre E30 til jobben på Lørenskog. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matser`n Skrevet Mai 31, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 31, 2011 alt fungerer helt topp hitil tatt 4hjulskontorl på jobben nå så nå er alle hjulvinglene i orden også så da er det bare tutt og kjør. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matser`n Skrevet August 3, 2011 Forfatter Share Skrevet August 3, 2011 får vell komme med en litten oppdatering:) bilen fungerer fortsatt. eneste er at jeg har litt høy tomgang liger rundt 1500. men plutselig er den normal igejnn?? har kjørtbilen en godel og er STOR for nøyd med hvordan E30 karoseriet og denne motoren er å kjøre sammen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw530i Skrevet August 3, 2011 Share Skrevet August 3, 2011 for et fantastisk bra opsett E30 karossen er ikke på mange kiloen sammensatt med S38 så regner jeg med denne går uten like godt men en ting jeg lurerpå, må gjerne svare via PM, men. er denne bilen godkjent ombygd ? å i tilfelle, åssen gikk det med søknadene osv ? holder på å bygge M50B25 med presse ser du Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matser`n Skrevet Mai 26, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 26, 2012 lenge siden det har skjed noe her. bilen fungerte i hele fjor sommer så i vinter har det ikke skjed så veldig mye. har montert UUC stab stag og noen andre stivere, har også kjøpt alpina front og nye hjul. så nå satser vi på en feil fri sommer- har bytet den bakre lydemperen også for å få ned lyden litt:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune B. Skrevet Mai 27, 2012 Share Skrevet Mai 27, 2012 Tøff bil! Har du en film av herligheten da? Enig i at s38 er en fin motor. Savner min egen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matser`n Skrevet Mai 27, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 27, 2012 takk takk. nei har ikke no film enna. men kommer nokk noe snart:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matser`n Skrevet Juni 21, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 21, 2012 da har en kompis av meg lagd en liten film:P http://www.youtube.com/watch?v=bc6yABVi ... e=youtu.be så endjoy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakett Skrevet Juni 21, 2012 Share Skrevet Juni 21, 2012 Tøff bil! Har du en film av herligheten da? Enig i at s38 er en fin motor. Savner min egen.. Herlig bil matsern! Lookin good now Din egen går som ett skudd i sitt nye hjem nå rune! Har blitt lagt diverse larver i 3 og 4 gir med nye eieren bak rattet hehe. Mulig den blir kjørt på gatebil i juli også. Hissig sak det maskineriet der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå