GeirAndre Skrevet Februar 14, 2011 Share Skrevet Februar 14, 2011 -95 e36 intrument går frem og tilbake. alle viserne. regner med det er batteriene i instrumentet som er gåent. hjelper det bare å bytte det. er ikke min bil så har ikke sett på det. Geir Hagen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GLOBEsplat Skrevet Februar 14, 2011 Share Skrevet Februar 14, 2011 jeg har samme problemet men har ikke noe svar på hva det er. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-Arnee Skrevet Mars 7, 2011 Share Skrevet Mars 7, 2011 har samme problem! men km-teller viser PPPPPP. og speedo funker. resten av instrumenter er helt borte... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GeirAndre Skrevet Mars 7, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 7, 2011 har egentlig ikke funnet ut noe her.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KrHeLl Skrevet Mars 8, 2011 Share Skrevet Mars 8, 2011 Hold inne nullstiller for trippteller og sett tenning i posisjon 2, hold inne helt til displayet begynner å vise data. Da skal displayet teste seg selv, nå kan du se hva som fungerer eller ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-Arnee Skrevet Mars 8, 2011 Share Skrevet Mars 8, 2011 alle instrumenter utenom speedo funker hos meg. er det en mulighet forå fikse det? eller er et nytt det beste? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Mars 8, 2011 Share Skrevet Mars 8, 2011 Min så var det kontakten bak som var dårlig, den bøylen du drar over var borte, og fikk dårlig kontakt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW ///BJ Skrevet Mars 8, 2011 Share Skrevet Mars 8, 2011 er ikke batterier i panelet på e36 mener jeg å huske, kun e30/e34.. sikkert noen eldre mod også, tipper det er dårlig kontakt et sted der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimf Skrevet Mars 9, 2011 Share Skrevet Mars 9, 2011 Dette er et velkjent problem med disse e36 speedometerene, det eneste som hjalp for meg var å bytte speedometer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-Arnee Skrevet Mars 9, 2011 Share Skrevet Mars 9, 2011 jeg åpnet opp bak, altså borra bort plastpluggene, men fant ikke noe batteri som nevt før.. så jeg har kjøpt meg nytt for å sjekke om det funker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimf Skrevet Mars 9, 2011 Share Skrevet Mars 9, 2011 Jeg fikk tak i et fra en 98 model fra sverige for 500 svenske kroner, loddet ut en chip inni + at jeg tok ut en liten plugg bak med en chip i, så endret jeg kilometerstand i begge chippene (93c46) til samme kilometerstand som var fra før i bilen og satte alt sammen igjen. brukte et program som heter NYO4 for å finne ut hvor jeg skulle endre kilometerstand i hex koden. fant speedometeret på http://www.bildelsbasen.se/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå