leif harald Skrevet Februar 14, 2011 Share Skrevet Februar 14, 2011 Mtech2 selges, har til 2 dørs, cab, 4 dørs, touring. 14 000 inkl frakt for komplett mtech2. Det som er igjenn nå er: fire dørs paneler frontfanger 2 stk front lepper 2 stk bakfangere ett sett sjørter to dørs paneler 2 stk vinger Kommer heletiden inn nytt, vil du ha komplett sett har jeg det også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dhamree Skrevet Februar 14, 2011 Share Skrevet Februar 14, 2011 Selger du delvis eller bare komplett? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plumbo79 Skrevet Februar 14, 2011 Share Skrevet Februar 14, 2011 Jeg trenger komplett frontfanger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plumbo79 Skrevet Februar 14, 2011 Share Skrevet Februar 14, 2011 Med luftkanaler til bremsene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RF91 Skrevet Februar 14, 2011 Share Skrevet Februar 14, 2011 Husk at jeg skal ha paneler og sideskjørt til 4dørs da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet Februar 14, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 14, 2011 Selger du delvis eller bare komplett? Kan selges løst ja, hva trenger du? Med luftkanaler til bremsene. Du har PM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dhamree Skrevet Februar 14, 2011 Share Skrevet Februar 14, 2011 Er int i alt utenom front, hva får jeg da? Og får du tilbake i alle farger eller må det lakkest selv ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet Februar 14, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 14, 2011 Er int i alt utenom front, hva får jeg da? Og får du tilbake i alle farger eller må det lakkest selv ? alt utenom front går bra. 2 dørs? Har et sett i komplett grått. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oddy93 Skrevet Februar 14, 2011 Share Skrevet Februar 14, 2011 Har du noe som er for preface? mye å gjøre for å tilpasse? Få opp ca. Pris pr del da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heen Skrevet Februar 14, 2011 Share Skrevet Februar 14, 2011 Hva skal du ha for den fineste fronten (kun nedre delen)? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steven Skrevet Februar 14, 2011 Share Skrevet Februar 14, 2011 Har du noe som er for preface? mye å gjøre for å tilpasse? Få opp ca. Pris pr del da! Preface ble aldri levert med m-tech 2 paneler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet Februar 14, 2011 Share Skrevet Februar 14, 2011 Ka skal du ha for komplett front? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oddy93 Skrevet Februar 14, 2011 Share Skrevet Februar 14, 2011 Har du noe som er for preface? mye å gjøre for å tilpasse? Få opp ca. Pris pr del da! Preface ble aldri levert med m-tech 2 paneler Unnskyld, trodde kanskje hjulbuene kunne modifiseres, men takk likevel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet Februar 14, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 14, 2011 Er bare å modde panelene det mr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dhamree Skrevet Februar 14, 2011 Share Skrevet Februar 14, 2011 Er int i alt utenom front, hva får jeg da? Og får du tilbake i alle farger eller må det lakkest selv ? alt utenom front går bra. 2 dørs? Har et sett i komplett grått. 2 dørs ja, pris på alt utenom front, å pris på bare hekk og vinge ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå