chipsenter1 Skrevet Februar 14, 2011 Share Skrevet Februar 14, 2011 ser att mange byttet egr kjøler. noen somm opplevd lekasje mellom eksos og kjølevann i disse? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hauso Skrevet Februar 14, 2011 Share Skrevet Februar 14, 2011 Holder med ett innlegg:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chipsenter1 Skrevet Februar 14, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 14, 2011 bare skrevet ett så da har det nok blitt noe feil gitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Februar 14, 2011 Share Skrevet Februar 14, 2011 Jeg har aldri lest eller hørt om bytte av EGR kjøler bytting. Men jeg får jo ikke med meg alt. Vis den skal begynne å lekke så er det jo gjerne pakningen som lekker. Det kan jo såklart være hull innvendig i kjøleren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2000Touring Skrevet Februar 15, 2011 Share Skrevet Februar 15, 2011 Har heller ikke fått med meg at noen bytter kjøleren, men at termostaten blir bytta, og ventilen blir blokka har jeg hørt om. Termostat nr 8 EGR-ventil nr 11 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chipsenter1 Skrevet Februar 21, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 21, 2011 da har jeg funnet ut att det er lekasje mellom egr kjøleren sin eksos og til vannet plukket av denne og satte tykk på den og der var d lekasje har nå sveiset igjen EGR kjøler på begge sider til eksos så denne er tett så får heller d 0,5 dl med vann som får plass der bare ligge der men nå blir d hvertfal ikke noe trykk i vannet så da var dette problemet løst;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2000Touring Skrevet Februar 21, 2011 Share Skrevet Februar 21, 2011 Kjekt å vite at slikt kan skje... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Februar 21, 2011 Share Skrevet Februar 21, 2011 Det var bra at du oppdaterte tråden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2000Touring Skrevet Februar 21, 2011 Share Skrevet Februar 21, 2011 Mangler bare et par bilder så har man en ny DIY. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chipsenter1 Skrevet Februar 21, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 21, 2011 beklager jeg glemte/gadd ikke ta bilder men siden jeg startet tråden jeg gjorde ser d ut som jeg må plucke av og ta bilder og sette sammen igjen, uansett kjappere enn og bytte toppakning;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå