wirre Skrevet Februar 14, 2011 Skrevet Februar 14, 2011 Hei, Har lest litt rundt, og funnet ut at hovedforskjellene på 118d (122bhp) og 120d(150bhp) er: Programering Dyser Turbo Motor ellers virker 100% lik Clutch er også den samme, eksos er lik, intercooler er lik, men Bremser, Bakaksling og Girkasse er forskjellig. Er det noen som vet om man kan klare å få ut mere en 150BHP ut av 118d, hvis man bytter turbo , dyser og programerer den med 120d mapping? Trenger man å bytte dysene, eller holder det med turboen? Er det noen som vet hva som er forskjell på gir og bakaksling?
TRF Skrevet Februar 23, 2011 Skrevet Februar 23, 2011 Må bytte dyser og turbo.. får ut nesten 200hk med riktig mapping om ønskelig. Men dette er dyrt som du sikkert skjønner. koster ca 30k.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå