Rakvaag Racing Skrevet Februar 17, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 17, 2011 jeg kan muligens få tak i det ja, men er ikke det endel jobb og gjøre? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Testpiloten Skrevet Februar 17, 2011 Share Skrevet Februar 17, 2011 Det er litt jobb men lar seg gjøre. Om du tar med bilen på henger til Automote kunne jeg muligens gjort det for deg Bruker da hjernen som fulgte motor, + EWS boks bak hanskerommet + transmitter og coil som fins ved rattstammen + nøkkel fra donorbil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rakvaag Racing Skrevet Februar 17, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 17, 2011 Skal se va jeg klarer og fåtill, Er et stykke og måtte kjøre den til Orkanger på henger da men, Synest det er merkelig med tanke på hvor mange E36èr som er stjelt oppgjennom tidene at ikke en person i dette langstrakte landet kan Vite vordan man kobler ut startsperren på en slik bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Februar 17, 2011 Share Skrevet Februar 17, 2011 Er nok mange som veit om det, men ikke mange som liker å rope ut for verden.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rakvaag Racing Skrevet Februar 17, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 17, 2011 Nei jeg og forstår at ikke mange vil det, men det finnes jo PM oG jeg ser egentlig ikke problemet med det når folk sitter i en knipe og event kan bevise at di har et slikt problem, Har funnet mange amerikanske sider med dette trikset, men ledningsnettet derborte og her jemme er tydeligvis ikke likt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Februar 17, 2011 Share Skrevet Februar 17, 2011 Hmm. Nei da veit jeg ikke helt hva jeg skal si egentlig. Jeg måtte som sagt krype til korset og sende min hjerne til Canada. Den er på vei tuiblake nå, så spent om det funker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rakvaag Racing Skrevet Februar 17, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 17, 2011 Send meg en beskjed vist det funker da, ser på det som en siste utvei jeg og, Liksom ikke på måte hvor mye peng man må bruke for og få en 316 til og fungere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rakvaag Racing Skrevet Mars 2, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 2, 2011 Da har jeg prøvd og montert en hjerne fra en 93 mod 316 med M43, Hjerne med nr 1743246, Og det funket like dåli som di foregående resultatene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olelink Skrevet Mars 3, 2011 Share Skrevet Mars 3, 2011 ECU med delenr 1743246 ligger i kategorien Uncoded i ETK den også bare så det er sagt, så da er det ikke rart det ikke ble bedre da den også har startsperre. Når du bestiller en så oppgir du chassis nr og da blirn matcha mot bilen din. Ikke helt sant, dette gjøres på verkstedet når man setter inn hjernen ved bruk av diagnose software. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Mars 3, 2011 Share Skrevet Mars 3, 2011 Mappet på hjernen er vel lagtinn fra før. Men chassis nr blir lagt ved diagnose ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rakvaag Racing Skrevet Mars 3, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2011 Men siden EWS 2 ikke komm før i 95 og dette er en hjerne som passer M43 fra 93-94 så burde den ha EWS 1 da? Og dette skal jo være råd og overstyre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rakvaag Racing Skrevet Mars 5, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2011 Da fikk jeg idag tak i EWS Systemet fra bilen motoren kommer fra og har ikveld koblet opp dette etter denne tråden viewtopic.php?f=1&t=150504&hilit=EWS&start=15 ,Tusen takk for hjelpen alle sammen, men nå går bilen og smilet går fra øre til øre igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Mars 5, 2011 Share Skrevet Mars 5, 2011 Grats Hjelper og ha alt med en gang vett :=) selv om det kan være pain og få tak i. (slik som for meg) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rakvaag Racing Skrevet Mars 5, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2011 Ja, Hadde jeg vert klar over det og undersøkt på forhond hadde jeg spart meg for mye peng og plage:) Har en del hjerner på lager nå da men noen som vet om strømmen til chippen i nøkkelen blir forskynt av et batteri i nøkkelen elller er det slik at nøkkelen egentli lades ved og stå i tenningslåsen slik som på E39? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Testpiloten Skrevet Mars 7, 2011 Share Skrevet Mars 7, 2011 Tror den lades ved å stå i ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå