Olelink Skrevet Mars 7, 2011 Share Skrevet Mars 7, 2011 chippen i nøkkelen forsynes av en bitteliten kondensator som lades via ringantennen rundt tenningslåsen ja (om du har nøkkel med batteri (tenker da på ett synelig batteri så har dette ingen forbindelse med ews chippen og er der kun for evt fjernstyrt sentrallås, alarm og/eller lys på nøkkelen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rakvaag Racing Skrevet Mars 7, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 7, 2011 Tusen takk for den oppklaringen, Da taper jeg bare fast nøkkelen i lesern Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimf Skrevet Mars 7, 2011 Share Skrevet Mars 7, 2011 jeg har chip + emulator som passer sammen for din bil. emulatoren emulerer ews2 systemet og det er et lite kort jeg vanligvis lodder inn i motorstyring. slik ser det ut etter jeg har montert det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrTurkish Skrevet Mai 20, 2011 Share Skrevet Mai 20, 2011 chippen i nøkkelen forsynes av en bitteliten kondensator som lades via ringantennenrundt tenningslåsen ja (om du har nøkkel med batteri (tenker da på ett synelig batteri så har dette ingen forbindelse med ews chippen og er der kun for evt fjernstyrt sentrallås, alarm og/eller lys på nøkkelen) Heisann jeg har byttet ut motor fra 316i til 318is. originalt er bilen en 92 model 316i!! 318is motoren er 97 model ( e36 ) har startsperreproblem da bilen ikke vil starte, har heller ikke noe nøkkel da jeg har kjøpt motoren av don nilsen på bimmers! er det noe håp for meg da? snakket med en fyr på jessheim som sa at han kunne bygge ledingsnett for meg er dette mulig?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rakvaag Racing Skrevet Mai 20, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 20, 2011 var det han vietnamesern eller hva han er som bor der eller, hører han er god på slike ting Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Mai 20, 2011 Share Skrevet Mai 20, 2011 Ja det er mulig. Tanh veit hva han driver med. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå