Soberg Skrevet Februar 15, 2011 Skrevet Februar 15, 2011 Lurer på om noen har noe erfaring med de billige coiloversettene som selges sånn som: JOM Coilover-kit Tuningart TA Technix
Clerion Skrevet Februar 15, 2011 Skrevet Februar 15, 2011 Henger meg på her, lurer på det samme Til E30 i mitt tilfelle
PenguiN- Skrevet Februar 15, 2011 Skrevet Februar 15, 2011 Har hatt Supersport som koste 4-5 000 (var regnet som BILLIG for 4-5 år siden)...og hadde ingen problemer med dem! er jo vanlig garanti på dem som alt annet...MEN de kan fort være veldig stiv... (det regner man vel uansett med når man skal senke bilen..)
Mikael-B Skrevet Februar 15, 2011 Skrevet Februar 15, 2011 Har TA Technix/Redline på E39en min. Det er passelig stivt, fungerer bra nok (trossalt 2 års garanti og). Har hatt det montert nesten 1 år nå, og fungerer faktisk veldig bra på vinteren også.
-Roger- Skrevet Februar 15, 2011 Skrevet Februar 15, 2011 Jeg vurderer og kjøpe slikt til min Audi fordi alt er så jævlig dyrt til den bilen og det senkesettet som står på nå skal liksom være 35 men det er jo så jævlig lavt at jeg må ha noe som senker mindre og det finner jeg ikke... Audi SUGER når det gjelder deletilgang og priser...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå