Gå til innhold

Hvordan code klimaanlegg kontroller BMW E39

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Hva er en fornuftig pris på klimaanlegg kontroller til en BMW E39? (se bilde)

Selger skulle ha 1500kr, men er ikke det veldig dyrt da?

z5071tilpyach5s4vy6p.jpg

EDIT: Har nå fått kjøpt og montert ny klimaanlegg kontroller. Den lyser og knappene reagerer men ingenting skjer. Noe som var forventet da enheten må recodes. Så jeg bare lurte på om noen har idè om hvordan man gjør dette? :)

Har prøvd og søke litt på nettet, men finner ikke særlig mye.

Skrevet

De er jo veldig dyre helt nye, så jeg vil tro at 1500,- er OK. Mener å ha sett de til salgs her på forumet for samme prisen.

Skrevet
Takker for svar. Det koster såpass ja....

Flere som har hatt problem med at fjærdelen som gjør at knappen spretter tilbake har røket?

Kjøp rep sett .

• 4 weeks later...
Skrevet

Kjøpte du helt ny unit? Jeg kjøpte en brukt og har ikke recodet noe som helst. ..

Skrevet
Hei

EDIT: Har nå fått kjøpt og montert ny klimaanlegg kontroller. Den lyser og knappene reagerer men ingenting skjer. Noe som var forventet da enheten må recodes. Så jeg bare lurte på om noen har idè om hvordan man gjør dette? :)

Har prøvd og søke litt på nettet, men finner ikke særlig mye.

Tror ikke de må kodes. Jeg måtte bytte min på E36 da den tok kveld. Kostet 2200 for en ny original, BMW hadde laget ny versjon av den pga at de opprinnelige var så dårlige, den opprinnelige kostet faktisk 4.500.

Jeg kunne faktisk bestille den, men tok selvfølgelig den nye med forbedret innmat til under halve prisen

Jeg fikk den byttet på mekonomen og det var plug and play. Ut med den gamle koble til den nye med multistikk kontakt, eneste som måtte gjøres var å flytte over knappene fra den gamle da den nye kom uten knapper.

Den funket med en gang ingen omkoding. Men dette var som sagt en E36 328 96. Og det er noen år siden.

Mulig du har kjøp en defekt?

Skrevet

Det er feil. Har byttet selv på min uten å kode om. Funker 100%.

Prisen er forøvrig grei den. Betalte det samme selv fra Sverige.

Skrevet

Ja okei da skjønner jeg.

Siden jeg fikk med hele uniten som vi ville sagt på godt norsk. Skal prøve å bare bytte ut selve frontpanelet da og se om ikke det hjelper.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...