quatro84 Skrevet Februar 17, 2011 Forfatter Skrevet Februar 17, 2011 joda! mutter og en skive under... men lager en bestilling liste nå så ville forhøre meg om det var noe mer enn de to skivene under jeg trengte.
Kai-P. Skrevet Februar 17, 2011 Skrevet Februar 17, 2011 Nei, skal bare være del nr. 16 og 17 Olelink nevnte som du trenger. Da skal du være i mål.
quatro84 Skrevet Februar 17, 2011 Forfatter Skrevet Februar 17, 2011 Nice. det var en som nevnte jeg skulle ha "hjelpe" fjæra nederst istedet. den var montert øverst når jeg fikk settet. har kanskje ikke så mye og si hvor jeg plasserer den... ?
Kai-P. Skrevet Februar 17, 2011 Skrevet Februar 17, 2011 Etter min erfaring skal den skal stå i bunn.
quatro84 Skrevet Februar 17, 2011 Forfatter Skrevet Februar 17, 2011 står nederst på de fleste bilder jeg ser... er av type hiltrac.. satte også fjørjusteringen bak nederst i bærebroa.....
Kai-P. Skrevet Februar 17, 2011 Skrevet Februar 17, 2011 Høres ut som du snart har lav og fin bil. Du får legge ut noen bilder av resutatet - kanskje en tråd om bilen?
quatro84 Skrevet Februar 17, 2011 Forfatter Skrevet Februar 17, 2011 jepp det kan jeg godt. er ikke store prosjektet på den her men. legger ut noen bilder. er en ellers fin bil
Pisani Skrevet Februar 18, 2011 Skrevet Februar 18, 2011 ...den er der for åhindre at demperen slår seg gjennom topplagret om gummien revner avslitasje eller skade... La oss si at man hypotetisk sett glemte den skiven, burde man da i teorien løpe ut og få den på asap?... Edit: Har ikke også tilfeldigvis noen forklaring på hvordan justeringskoppen sitter nede? Noen bilder av hvordan din ser ut? Jeg kom fram til at eneste løsning måtte være å sette den oppe.
Olelink Skrevet Februar 18, 2011 Skrevet Februar 18, 2011 Jeg ville annbefalt deg å kjøpe en ny skive å montere ja Det du risikerer er at demperen kommer opp gjennom hullet i dempertårnet om gummien med tiden morkner (noe den gjør) og sprekker opp eller at du treffer en skarp dump sånn at demperen revner gummien. I verste fall slår du hull i panseret, dog sannsyneligvis blir den bare ekkel å kjøre. Om ikke du har maks uflaks og kjører først i en skarp dump så gummien revner og demperen sliter seg løs, for så å treffe ett dypt hull sånn at demperen river seg nedover ut av topplagret. Det siste blir veldig hypotetisk men fullt mulig.
quatro84 Skrevet April 21, 2011 Forfatter Skrevet April 21, 2011 da var coiloverene montert og sportsforingene. flere bilder kommer. har justert den litt høyt pga. den vil nok falle litt extra og skal vises til BT
Agai96 Skrevet Oktober 13, 2013 Skrevet Oktober 13, 2013 Noen som vet hvordan eg fester stabilisatoren til coiloveren?
quatro84 Skrevet Oktober 13, 2013 Forfatter Skrevet Oktober 13, 2013 går ikke endeleddene opp i festet ? tror det fines to typer stab stag. et som er festet til demperen og et som er festet til brua...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå