325-turbo-charged Skrevet Februar 15, 2011 Skrevet Februar 15, 2011 Er dunkelyd(smeller) i min e34 535i ved igangsetting, har byttet alt av foringer bak til powerflex (fra gs) untatt den som er over klokken. Noen som vet hva som er gale?
winchester Skrevet Februar 15, 2011 Skrevet Februar 15, 2011 Gåen differensialforing eller hardykobling/opplagring av mellomaksling.
325-turbo-charged Skrevet Februar 15, 2011 Forfatter Skrevet Februar 15, 2011 Hardykoblingen er nettop byttet. Mye mulig at det er differensialforing. Kan denne være årsak til viberasjon i hele bilen i hastighet over 60 km/t?
winchester Skrevet Februar 15, 2011 Skrevet Februar 15, 2011 Er mye som kan være årsak til det, ta deg 5 minutter under bilen så ser du fort om foringen eller opplagringen er gåen. Er opplagringen gåen vil det riste, og i skikkelig alvorlige tilfeller slå hardt under bilen.
Hpi Skrevet Februar 15, 2011 Skrevet Februar 15, 2011 Jeg hadde slike dunk/smell når motorfestene mine var kaputt. Motoren hang på et halvt feste og vred seg ved igangsetting. Både motorfester og girkassefester var helt kaputt selv om "alle servicer fulgt på merkeverksted"
325-turbo-charged Skrevet Februar 16, 2011 Forfatter Skrevet Februar 16, 2011 Å dette var en e34? Snodige greier. Høres ut som lyden kommer fra differensialen på min, men er verdt å sjekke opp hvordan motorfestene ser ut!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå