Pedi Skrevet Februar 16, 2011 Skrevet Februar 16, 2011 Hadde det ikke vært billigere å solgt denne bilen (og bevart et allerede tøft og påkostet prosjekt), og heller bygget opp en ny bil? Virker litt rart for meg å plukke en strøken bil, demontere dyre gromdeler - og montere andre gromdeler.
MonsterM3 Skrevet Februar 16, 2011 Skrevet Februar 16, 2011 Denne bilen datt ned ifra løftebukken Pedi. den var ødelagt. nå blir den bygd opp igjen u see ? Tråden heter jo 'starta oppbygging igjen' hehe
Pedi Skrevet Februar 16, 2011 Skrevet Februar 16, 2011 Ehhh... Stemmer det ja, av en eller annen grunn så hadde jeg glemt det ut...
S. Gunstad Skrevet Februar 16, 2011 Skrevet Februar 16, 2011 Mener å huske at denne bilen har hatt et lite fall, så den var vel ikke helt strøken. Skyt meg hvis jeg tar feil.... EDIT: Var litt treg der! Gleder meg til å se dette bygget skride frem!!!
Endre87 Skrevet Februar 16, 2011 Skrevet Februar 16, 2011 Se der jah gleder meg til å se denne på treff igjen, lykke til med oppbyggingen!
bmw cab Skrevet Februar 28, 2011 Skrevet Februar 28, 2011 Oisann.Dette er det jeg kaller kantfelger.Sykt kule felger..Men denne bilen her blir aldri pensjonert føler jeg,blir bare bygget på hele tiden..Håper det blir en annen fresh farge når den er ferdig
bmwkizn Skrevet Februar 28, 2011 Skrevet Februar 28, 2011 Tar meg friheten til å legge ut et par bilder jeg, så folk ser hvorfor den blir oppbygd igjen Send meg PM hvis du vil ha bildene fjernet trådstarter
BMW Fred Skrevet Februar 28, 2011 Skrevet Februar 28, 2011 Kan noen fortelle meg hvordan de greier å få bilen til å rammle ned ? når en har noe som er fint eller dyrt smeller en ikka bare armene under vel?
Ostnes Skrevet Februar 28, 2011 Skrevet Februar 28, 2011 Du ser vel at eine arma på bukken er knekt, sant?
BMW Fred Skrevet Februar 28, 2011 Skrevet Februar 28, 2011 Så ikke den ene var knekt.. har brukt 3 armer på bokken hjemme jeg uten problemer når den har vært i veien..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå