PenguiN- Skrevet Mars 7, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 7, 2011 1599,- for 9 ruter på min E61 (alle utenom frontruta altså).. Billig det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hjelen Skrevet Mars 7, 2011 Share Skrevet Mars 7, 2011 Fikk svar nå. Samme mail som bmw cab fikk 1499,- per bil hvis jeg kjøper til 2. 1599,- hvis jeg kjøper til en. Litt rart de skal ha samme pris for touring som sedan, da det du har 2 ekstra ruter på touringen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MPower Skrevet Mars 7, 2011 Share Skrevet Mars 7, 2011 fikk ut bilen i solen på lørdag og tok meg en tur, det er litt mer blurry enn vanlig solfilm, eneste eg hadde det sikkert litt travelt, så må desverre ta alle ruter på nytt igjen, da eg tydeligvis ikke rengjorde godt nok, har kommet luftblærer pga støvkorn som er kommet på filmen. ellers syns eg 55% var rett på min bil hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LiveFree Skrevet Mars 8, 2011 Share Skrevet Mars 8, 2011 fikk ut bilen i solen på lørdag og tok meg en tur, det er litt mer blurry enn vanlig solfilm, eneste eg hadde det sikkert litt travelt, så må desverre ta alle ruter på nytt igjen, da eg tydeligvis ikke rengjorde godt nok, har kommet luftblærer pga støvkorn som er kommet på filmen. ellers syns eg 55% var rett på min bil hvertfall Har du 55% rundt hele? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hjelen Skrevet Mars 8, 2011 Share Skrevet Mars 8, 2011 LiveFree: I tråden til ///MPower skrev han at det var 80% på bakruta, å 55% på resten. Jeg har nå bestilt til tds`n. Gleder meg til å se hvordan det blir. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MPower Skrevet Mars 8, 2011 Share Skrevet Mars 8, 2011 fikk ut bilen i solen på lørdag og tok meg en tur, det er litt mer blurry enn vanlig solfilm, eneste eg hadde det sikkert litt travelt, så må desverre ta alle ruter på nytt igjen, da eg tydeligvis ikke rengjorde godt nok, har kommet luftblærer pga støvkorn som er kommet på filmen. ellers syns eg 55% var rett på min bil hvertfall Har du 55% rundt hele? bakruten er 80% som hjelen skrev Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hao Skrevet Mars 8, 2011 Share Skrevet Mars 8, 2011 Kom med bilder da Er interessert på E36 coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sebbevanb Skrevet April 9, 2011 Share Skrevet April 9, 2011 Bilder og erfaringer med ned/opp kjøring av ruter hadde vært å foretrekke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet April 13, 2011 Forfatter Share Skrevet April 13, 2011 INGEN som klarer å ta noen bilder i dagslys av "finish" og innvendig utsyn ?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MPower Skrevet April 13, 2011 Share Skrevet April 13, 2011 har noe bilder, men ikke på kloss hold, det ser litt blurry ut innenfra, men det er levelig, måtte ta av mittt igjen pga en del mikroskopiske bobler, filmen er på en måte statisk så har nok trekt til seg en del støv før eg la den på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Barca Skrevet Mai 11, 2011 Share Skrevet Mai 11, 2011 Noen som har testet dette og KAN anbefale det ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Mai 12, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 12, 2011 biiiiiiilder ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsegutt Skrevet Mai 12, 2011 Share Skrevet Mai 12, 2011 Int til E-61'en min jeg også! Bilder please! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hao Skrevet Mai 12, 2011 Share Skrevet Mai 12, 2011 Se i linken litt nede på siden. Legg merke til at han også kommenterer at den muligens er litt vanskeligere å se gjennom. https://www.flashback.org/t904805 http://www.blocket.se/soyafilm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom K Skrevet Juni 2, 2011 Share Skrevet Juni 2, 2011 litt banning i kjærka, men her er Volvoen min med soyafilm. http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs ... e=28841818 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå