Tom K Skrevet Juli 7, 2011 Share Skrevet Juli 7, 2011 Heter nok ikke det nei Kjører svart V70 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet Juli 7, 2011 Share Skrevet Juli 7, 2011 Er det du? Ble filmen bra? Enkel å jobbe med? Btw var det en her på forum fra halden som hadde trykktestings utstyr, har du det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom K Skrevet Juli 7, 2011 Share Skrevet Juli 7, 2011 Hehe det er nok meg ja, har ikke trykktestingsutstyr dessverre, filmen er veldig lett å jobbe med, men jeg slurva litt med rengjøringen så jeg har noen støvkorn under filmen, skal ta av og sette det på igjen en dag jeg gidder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet Juli 7, 2011 Share Skrevet Juli 7, 2011 Skulle hatt till min e36 men ser de bare har 50% og 80%. Det jeg vil ha er ca 30% hva fester du den med i toppen da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom K Skrevet Juli 7, 2011 Share Skrevet Juli 7, 2011 bruker ikke noe i toppen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet Juli 7, 2011 Share Skrevet Juli 7, 2011 Merkelig.. Sitter de så gått med vann æsså? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom K Skrevet Juli 7, 2011 Share Skrevet Juli 7, 2011 jepp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet Juli 7, 2011 Share Skrevet Juli 7, 2011 Mye koster det til e36 sedan da? Får jeg kjøpt 30-35%? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thoslags Skrevet Juli 7, 2011 Share Skrevet Juli 7, 2011 Fulgte ikke med sånn nal til å få ut bobler med. Hvor kan eg få kjøpt det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet Juli 7, 2011 Share Skrevet Juli 7, 2011 Det er ræva da.. Får kjøpt på biltema. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom K Skrevet Juli 7, 2011 Share Skrevet Juli 7, 2011 på den ene pakka mi så så jeg at den nalen hadde ramlet av i transporten, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spisepinne Skrevet Juli 11, 2011 Share Skrevet Juli 11, 2011 Fikk filmen min i dag, drøyt 1 uke etter bestilling. Filmen var forholdsvis enkel å legge på, men lurer på om noen har tips om hvordan man unngår å få luftbobler på varmekablene i bakruta, og i ytterkant av sidevinduene bak hvor det er en slags sort "netting" helt i ytterkant. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet Juli 11, 2011 Share Skrevet Juli 11, 2011 Det går ikke.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsegutt Skrevet August 12, 2011 Share Skrevet August 12, 2011 Fikk mine for 1 mnd tid siden nå, måtte betale får å få dem ut ja. Tror det var knappe 400 kr. Skal prøve å legge dem iløpet av 1 uke eller 2. Skal poste bilder når det er gjort . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikWake Skrevet August 13, 2011 Share Skrevet August 13, 2011 Har noen bilder av 55% utvendig og innvendig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå