Gå til innhold

Faen for noe telenordritt!!

ZhilleN
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg har sagt opp et mobilabonoment for flere måneder siden, og plutselig dukker det opp en regning fra intrum justitia (aldri i veerden hørt om dette før) der hvor det står ;

betalingsoppfordring - Inkasso

Hvorfor i he***** skal jeg da betale denne regninga når jeg har sagt det opp for lenge siden, ikke kommer jeg igjennom linja på kundeservice, er ikke rart folk bytter til netcom tele2 osv..

Ikke har dem fått ført opp mitt gamle tlf.nr som jeg ikke husker.. noen som har noen forslag? Står det forbanna abonomentet fortsatt på meg da eller? :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gjør det mest sannsynlig. Kan være du har noe utestående hos de som du ikke har betalt. Er bare å ringe kundeservice og vente.

Du kommer gjennom før eller siden. Først begynne med presentere deg og si bla bla bla du har fått dette å lurer på hvorfor.

Så ordner det seg til slutt :)

Om ikke det hjelper så his deg opp og si "veit du hvem jeg er eller?!?!!?". Det hjelper dog ikke om du ikke er noen spes.

Men først pleier alltid hjelpe :=) Er nesten bare slik du må gjøra. Hadde samme samtale med gjensidge her for en tid tilbake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regna med det ja, han kundeservice fyren jeg prata med for mange mange mnd tilbake, sa han skulle si opp abonomentet, noe som han fyren tydeligvis ikke gjorde..

Det som irriterer meg meste er at jeg for en sånn regning langt i helvette frem i tid, og alt var betalt når han sa det opp, helvettes svindlere!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja men slik ere bare men husk at Telenor har alltid muilghet til å trekke tilbake innkasso.

I løpet av den tiden saken jeg hadde med Gjensidige løp så gikk regninga mi fra usle 1400 kr til 6300. Innkasso gebyr osv osv osv.

Men jeg seira til slutt og slapp unna alt :) Og jeg hissa meg bare opp EN gang. Godt jeg er så rolig og avbalansert av meg..................

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...