kabeldeigen Skrevet Februar 17, 2011 Share Skrevet Februar 17, 2011 Tenkte jeg skulle bytte bakluken på e39 touringen min da den begynner å komme mer og mer rustdanelser i sveiseskjøter,rundt kanter osv... Har snakket med et lakk/karroseriverksted å de mente at det var bedre å skifte ut til en ny bakluke, istendenfor å pusse ned/lakke den gamle. Da BMW hadde store problemer med rustdannelser på baklukene til touringene Er mer jobb å ordne den gamle, enn å skifte til ny...Altså billigere Så mitt spørsmål er om det er en j......... jobb å skitfe til en ny bakluke? Noen som har gjort dette før? Og hvor får man tak i en ny/billig bakluke. Vil gjerne få vekk dette problemet en gang for alle??? Tips mottas med stor takk Kanksje en DIY?????? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mike Skrevet Februar 17, 2011 Share Skrevet Februar 17, 2011 http://autopower.se/mekartips/mekartips.asp?dokid=210 Sjekk denne angående DIY Bakluke får du tak i på de fleste huggeri, jeg kjøpte luke til min e39 i Sverige, samme farge og rustfri til en rimelig penge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kabeldeigen Skrevet Februar 17, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 17, 2011 Takker....synes du det var stress? Og hvordan gikk det med ledningene??? Mye kødd?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sigvald Skrevet Februar 17, 2011 Share Skrevet Februar 17, 2011 Trodde man trengte spesialverktøy (bmw-verksted) for å montere bakluka, hvertfall fjærene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet Februar 17, 2011 Share Skrevet Februar 17, 2011 Bare og huke av ledninger i skjøtekontakter og skru av ruta først, og deretter luka. Grei jobb, men anbefales sterkt og være to personer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Februar 17, 2011 Share Skrevet Februar 17, 2011 Trodde man trengte spesialverktøy (bmw-verksted) for å montere bakluka, hvertfall fjærene? Man trenger et rør eller et tykt flatjern for å feste demperene igjen, og forsåvidt for avmontering. Men det er ganske enkelt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå