Rayen Skrevet September 27, 2011 Forfatter Share Skrevet September 27, 2011 Utrolig fin bil! Dog like jeg absolutt ikke det lakkerte i motorrommet hehe, Selv synes eg motorommet er mye penere når det er gjort slikt som mitt er no men må gjøres skikkelig og ikke lakkes for mye menmen..smak og behag seff Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayen Skrevet Januar 8, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 8, 2012 Som sagt lite update her men bilen strå forsåvidt helt i ro i garasjen og ikke gjort noe med den da alt er på stell og fikk lakket opp igjen framskjermene rett før vinterlgaring da disse hadde noe steinsprut men er no i strøken stand igjen Leiter etter en liten vri når det gjelder hjulene. (for di som vil kjøpe scmidtene så er ikke di tilsalgs ) Tenkte og prøve noe BBS RS eller BBS RC liggenende hjul for og variere litt Hva tror folk om det ? Sitter også litt på tanken av salg da eg vurderer litt tanken på nyere M bil.. Men er en god bit og selge dette føler eg.. Hva tror folk om felg valget mitt ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pett03 Skrevet Januar 8, 2012 Share Skrevet Januar 8, 2012 Denne bilen er så SYYYKT rå ! Om du noen gang kommer til og selge er det bare og si fra Er litt uenig med og bytte ut hjula.. Men hadde sikkert vert tøft med BBS Her har du bilde med BBS RS : Bildet kan slettest om ønskelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Januar 8, 2012 Share Skrevet Januar 8, 2012 Ikke selg bilen! BBS RS/RC er kjempetøft på E34, syns det er bra at du har lyst på noen nye felger, selvom Schmidt felgene er ubeskrivelig råe!! Noe sånt kanskje? http://www.bmautosport.co.uk/showroom/p ... _24_149_69 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayen Skrevet Januar 8, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 8, 2012 Tanken på salg er der faktisk.. kommer ikke til og kvite meg med di andre hjulene.. kommer bare til og teste noe nytt.. di andre er liksom "bilen" føler eg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayen Skrevet Januar 8, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 8, 2012 Ikke selg bilen! BBS RS/RC er kjempetøft på E34, syns det er bra at du har lyst på noen nye felger, selvom Schmidt felgene er ubeskrivelig råe!! Noe sånt kanskje? http://www.bmautosport.co.uk/showroom/p ... _24_149_69 hehe, fristelsen er så stor for E39 M5.. men elsker E34en når eg er ute og glir Så det er et vanskelig valg.. vet heller ikke hva eg kan få for E34en. Men tenkte og teste et nytt hjulsett, og har kanskje fikset meg et ganske gromt sett.. så vi får se ka det blir til.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Januar 8, 2012 Share Skrevet Januar 8, 2012 Hehe skjønner faktisk det, E39 M5 er ganske heftig Høres bra ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jakobm5 Skrevet Januar 8, 2012 Share Skrevet Januar 8, 2012 Ser den men e34'n er jo nesten mere morro å kjøre da:) hva slags pris snakker vi da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayen Skrevet Januar 8, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 8, 2012 Ser den men e34'n er jo nesten mere morro å kjøre da:) hva slags pris snakker vi da? E34en er moro og lettkjørt.. men du vet.. hatt den 2 sesonger, og fristelsen for noe nytt er begynt og komme litt frem, prisen vil eg ikke nevne no.. men er litt høy..noen synes kanskje det er helt gale men er ikke lett og få tak i noe slikt som dette lengre.. så holderprisen mest for meg selv hittil hehe.. før det blir aktuelt og eventuelt noen er seriøst intressert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jakobm5 Skrevet Januar 9, 2012 Share Skrevet Januar 9, 2012 Ser den men e34'n er jo nesten mere morro å kjøre da:) hva slags pris snakker vi da? E34en er moro og lettkjørt.. men du vet.. hatt den 2 sesonger, og fristelsen for noe nytt er begynt og komme litt frem, prisen vil eg ikke nevne no.. men er litt høy..noen synes kanskje det er helt gale men er ikke lett og få tak i noe slikt som dette lengre.. så holderprisen mest for meg selv hittil hehe.. før det blir aktuelt og eventuelt noen er seriøst intressert har samme tanker om min e39 m5 men er ikke lett å selge heller,,, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Januar 9, 2012 Share Skrevet Januar 9, 2012 POkkeeern at jeg ikke gadd og gå bort på utstillingen på gatebil og fikk sett denne.. Men men håper på og få se den til sommeren hva måtte du ut med for og ha den stående som utstillingsbil? Og RS tror jeg hadde sittet riktig så bra på denne med riktig dim Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Januar 9, 2012 Share Skrevet Januar 9, 2012 Fy faen, dette er definisjonen på en perfekt M5!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayen Skrevet Januar 9, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2012 POkkeeern at jeg ikke gadd og gå bort på utstillingen på gatebil og fikk sett denne.. Men men håper på og få se den til sommeren hva måtte du ut med for og ha den stående som utstillingsbil? Og RS tror jeg hadde sittet riktig så bra på denne med riktig dim Ja, du sku tatt deg en tur betalte bare 250kr mener eg og huske For se omm det blir noen BBS Spent på kosn det ser ut Ser den men e34'n er jo nesten mere morro å kjøre da:) hva slags pris snakker vi da? E34en er moro og lettkjørt.. men du vet.. hatt den 2 sesonger, og fristelsen for noe nytt er begynt og komme litt frem, prisen vil eg ikke nevne no.. men er litt høy..noen synes kanskje det er helt gale men er ikke lett og få tak i noe slikt som dette lengre.. så holderprisen mest for meg selv hittil hehe.. før det blir aktuelt og eventuelt noen er seriøst intressert har samme tanker om min e39 m5 men er ikke lett å selge heller,,, Nei, sku gjerne bare kjøpt og aldri solgt noe haha Fy faen, dette er definisjonen på en perfekt M5!!! Takk Takk =D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raptor91 Skrevet Januar 9, 2012 Share Skrevet Januar 9, 2012 Syns du kan selge meg bilen din jeg! elsker scmidt felgene! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayen Skrevet Januar 9, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2012 Syns du kan selge meg bilen din jeg! elsker scmidt felgene! hehe, kan eg muligens når dagen er inne for salg får bare følge med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå