Rayen Skrevet Mars 6, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 6, 2012 blir ikke fint med emblem når du har bredfront, og personlig ville eg nok tatt vekk det bak også eller hatt et org merke, er vel e39 m5 merke bak der nå mener eg å huske, et sånt buet ett? Ja oki, da tror eg at eg står over, vet ikke hva merke eg har idag men synes det er fint kanskje eg bare lar iden ligge, Hehe Ble bra med nye felgene ja, men jeg ble litt nyskjerrig på ascona`en i bakgrunnen der?? Hehe, den asconaen er en kompis sin som har vert vinterlagret ilag med min den er grom. Ombygd til omega turbo med mye hk på hjulene og alt godkjent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evenol Skrevet Mars 7, 2012 Share Skrevet Mars 7, 2012 Pent! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayen Skrevet Mars 13, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 13, 2012 Pent! Takk Takk Ellers så går det endel i pynting av garasjen om dagen samt endel Bilpleie. Holder no på og få di svarte listene rundt bilen penest mulig, Har noen råd til bra middel for dette?? Så mottaes det med takk Ellers så skal eg ta av 330 skivene foran for og prøve og dreie di da det er litt kast i disse, spent på om dette blir bedre men tenker det er verd et forsøk da di er dyre ny og utsende messig så er di strøkne uten slite kant Nye klosser har eg liggende og dette skal på. Ny olje og filter så litt mere Gnikking så tenker eg at bilen er klar Ellers solgte eg E46 Coupen vår forje fredag og dette var et trist syn og levere ifra seg. Da vi virkelig har hatt mye god tid med denne bilen. Men no har den fått seg ny eier og vi er på utkikk etter en Pen E90/91 dersom noen har en til en bra fornuftig pris Lite avkjeds bilde av bruksbilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JAL_535i Skrevet Mars 13, 2012 Share Skrevet Mars 13, 2012 Helt rett utseende på E34 det der! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayen Skrevet Mars 13, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 13, 2012 Helt rett utseende på E34 det der! Takker for det Synes det er slik det skal se ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayen Skrevet Mars 26, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 26, 2012 Då var en nydelig helg over på Vestlandet og M5en har fått kjørt seg litt lørdag formiddag gikk til og montere nye klosser og nye Black diamond 330 skiver da det andre var litt slit og kast i. No er den helt nydelig samt den fikk seg et olje skift og alt funker perfekt i år også og den ruller fint på BBS ene. Og ellers har eg funnet meg ny bruksbil til meg og Mest damen E90 diesel som ser ganske pen ut og som skal bli litt penere denne hentes til helgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayen Skrevet Mars 26, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 26, 2012 Får ikke så lyst til og selge etter denne helgen med litt kjøring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlendmelk Skrevet Mars 26, 2012 Share Skrevet Mars 26, 2012 Legg ut flere bilder med bbs felgene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayen Skrevet Mars 26, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 26, 2012 Legg ut flere bilder med bbs felgene Skal ta endel bilder av den meldt fint vær imorgen så får se om ikke det blir litt då Forresten et bilde av nye bilen som skal hentes i helgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Appelgren Skrevet Mars 26, 2012 Share Skrevet Mars 26, 2012 Nydelig E34, og flotte felger! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayen Skrevet Mars 27, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 27, 2012 Nydelig E34, og flotte felger! Tusen takk Alltid gøy med positive tilbakemeldinger : ) Noen her som skal på gatebil mai på Våler? Eg tenkte og stille på det med bbs felgene på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunegutt Skrevet Mars 27, 2012 Share Skrevet Mars 27, 2012 hvor kjøpte du skjermene dine? siden de er uten blink.. De er originale. Det var ikke side-blinklys på bilene i Tyskland i gamledager! BBS felgene i fine dei, men ikke mer enn det. Perfekte bane-felger ville jeg kalt de Men det er bare meg, for det virker som om de fleste digger de felgene. Det gjør ikke jeg. De sier jo den "smukke klær alt" å det gjør denne M5`n Får ikke håpe du har solgt Schmidt felgene... De satt som et skudd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayen Skrevet Mars 28, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 28, 2012 Du kan slappe helt av thunegutt schmidtene henger fint til pynt på veggen i garasjen så di kvitter eg meg ikke med. Synes selv di kler bilen best Men ville teste noe annet, og disse er jo også perfekt som banehjul men tenkte og reise med disse til Våler for og ha en liten vri. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Mars 28, 2012 Share Skrevet Mars 28, 2012 fått testet de skievene noe særlig eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayen Skrevet Mars 28, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 28, 2012 Ja, er disse som eg hadde før Også kjøpte bare nytt sett eg er veldig fornøyd, det stopper veldig fort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå