Gå til innhold

BMW E34 M5 3,8 Solgt...

Rayen
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 412
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

solgt no siden den er vekke fra finn?

har bilen enda..

men den er faktisk solgt/ byttet.. men bytte handelen er ikke skjedd enda.. så står fortsatt i mitt navn.. blir spesielt og la denne bilen kjøre avsted uten meg inni.. menmen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har bilen enda..

men den er faktisk solgt/ byttet.. men bytte handelen er ikke skjedd enda.. så står fortsatt i mitt navn.. blir spesielt og la denne bilen kjøre avsted uten meg inni.. menmen..

Hva er det du har "byttet" til deg da? Må være leit å kvitte seg med en slik perle! Gikk Schmidt felgene med bilen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har bilen enda..

Hva er det du har "byttet" til deg da? Må være leit å kvitte seg med en slik perle! Gikk Schmidt felgene med bilen?

Har igrunn inngått en avtale med bytte i en e46 330d coupe 2005 model.. så bilen går med begge felgsettene dessvere for di som har vert intressert i schmidtene.. men som sagt, har ikke møt fyren enda. så ingenting er sikkert før det faktisk ha skjedd :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har bilen enda..

ah blir sikkert litt savn når du ser den kjøre avgårde ja, solgte e46en igår og må innrømme det var litt trist og se den kjøre, sinnsyk god bil var det på alle måter. men ble no en helt grei e34 på meg som bruksbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har bilen enda..

ah blir sikkert litt savn når du ser den kjøre avgårde ja, solgte e46en igår og må innrømme det var litt trist og se den kjøre, sinnsyk god bil var det på alle måter. men ble no en helt grei e34 på meg som bruksbil

Ja, eg skjønner deg godt.. Eg tror det blir trist når denne ryker no, menmen.. Eg får jo en ganske pen 330 no.. Så får se kor lenge eg har den.. Men planen er Gromt M prosjekt igjen til neste år eventuelt :-) er ikke et godt liv uten M Hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...