///MPower Skrevet Juni 30, 2012 Share Skrevet Juni 30, 2012 solgt no siden den er vekke fra finn? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayen Skrevet Juni 30, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 30, 2012 solgt no siden den er vekke fra finn? har bilen enda.. men den er faktisk solgt/ byttet.. men bytte handelen er ikke skjedd enda.. så står fortsatt i mitt navn.. blir spesielt og la denne bilen kjøre avsted uten meg inni.. menmen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evenol Skrevet Juni 30, 2012 Share Skrevet Juni 30, 2012 solgt no siden den er vekke fra finn? har bilen enda.. men den er faktisk solgt/ byttet.. men bytte handelen er ikke skjedd enda.. så står fortsatt i mitt navn.. blir spesielt og la denne bilen kjøre avsted uten meg inni.. menmen.. Hva er det du har "byttet" til deg da? Må være leit å kvitte seg med en slik perle! Gikk Schmidt felgene med bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayen Skrevet Juni 30, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 30, 2012 solgt no siden den er vekke fra finn? har bilen enda.. men den er faktisk solgt/ byttet.. men bytte handelen er ikke skjedd enda.. så står fortsatt i mitt navn.. blir spesielt og la denne bilen kjøre avsted uten meg inni.. menmen.. Hva er det du har "byttet" til deg da? Må være leit å kvitte seg med en slik perle! Gikk Schmidt felgene med bilen? Har igrunn inngått en avtale med bytte i en e46 330d coupe 2005 model.. så bilen går med begge felgsettene dessvere for di som har vert intressert i schmidtene.. men som sagt, har ikke møt fyren enda. så ingenting er sikkert før det faktisk ha skjedd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MPower Skrevet Juni 30, 2012 Share Skrevet Juni 30, 2012 solgt no siden den er vekke fra finn? har bilen enda.. men den er faktisk solgt/ byttet.. men bytte handelen er ikke skjedd enda.. så står fortsatt i mitt navn.. blir spesielt og la denne bilen kjøre avsted uten meg inni.. menmen.. ah blir sikkert litt savn når du ser den kjøre avgårde ja, solgte e46en igår og må innrømme det var litt trist og se den kjøre, sinnsyk god bil var det på alle måter. men ble no en helt grei e34 på meg som bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayen Skrevet Juli 1, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 1, 2012 solgt no siden den er vekke fra finn? har bilen enda.. men den er faktisk solgt/ byttet.. men bytte handelen er ikke skjedd enda.. så står fortsatt i mitt navn.. blir spesielt og la denne bilen kjøre avsted uten meg inni.. menmen.. ah blir sikkert litt savn når du ser den kjøre avgårde ja, solgte e46en igår og må innrømme det var litt trist og se den kjøre, sinnsyk god bil var det på alle måter. men ble no en helt grei e34 på meg som bruksbil Ja, eg skjønner deg godt.. Eg tror det blir trist når denne ryker no, menmen.. Eg får jo en ganske pen 330 no.. Så får se kor lenge eg har den.. Men planen er Gromt M prosjekt igjen til neste år eventuelt er ikke et godt liv uten M Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zantrix Skrevet Juli 1, 2012 Share Skrevet Juli 1, 2012 Jeg gleder meg hvertfall til å få denne handelen i boks! blir spesielt å gi fra seg 330'n også, sinnsykt god bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayen Skrevet Juli 1, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 1, 2012 Jeg gleder meg hvertfall til å få denne handelen i boks! blir spesielt å gi fra seg 330'n også, sinnsykt god bil! Ja, tenker det...nei må uansett ta godt vare på denne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zantrix Skrevet Juli 2, 2012 Share Skrevet Juli 2, 2012 Denne skal bli ekstremt godt tatt vare på! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayen Skrevet Juli 3, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 3, 2012 Denne skal bli ekstremt godt tatt vare på! Høres bra ut, håper eg får sett den litt på treff og slikt fremover Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Juli 3, 2012 Share Skrevet Juli 3, 2012 Håper jeg og, for den er fin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zantrix Skrevet Juli 3, 2012 Share Skrevet Juli 3, 2012 Det får du garantert! kommer til å se igjen denna ser du Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikko101 Skrevet Juli 3, 2012 Share Skrevet Juli 3, 2012 Det må du! Ellers kommer jeg på døra di ! Vet hvor du bur Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet Juli 4, 2012 Share Skrevet Juli 4, 2012 Og det er best for kjøper at han legger ut ny tråd om den her på forumet! Vil fortsette å følge med på denne. Lekreste E34'n jeg vet om, hvis ikke BMWen generelt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zantrix Skrevet Juli 4, 2012 Share Skrevet Juli 4, 2012 Dette blir bra ser du! bilen skal såklart få seg en tråd! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå