Rayen Skrevet Februar 21, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 21, 2011 Takker så mye folkens.. utrolig gøy med posetive tilbake meldinger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
richardsi Skrevet Februar 21, 2011 Share Skrevet Februar 21, 2011 PERFEKT! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
may Skrevet Februar 22, 2011 Share Skrevet Februar 22, 2011 Utrolig stilig! Mest strøkne eg har sett! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunegutt Skrevet Februar 22, 2011 Share Skrevet Februar 22, 2011 Norges beste bygde M5? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Februar 22, 2011 Share Skrevet Februar 22, 2011 Peneste E34'n jeg har sett Nydelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayen Skrevet Februar 23, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 23, 2011 Norges beste bygde M5? Muligens =D Du har vert flink hvertfall =D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayen Skrevet Februar 25, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 25, 2011 Har litt problemer med varemanlegget i bilen.. kanskje noen kan hjelpe meg her med det..vrir fra 1-4 og ingenting skjer..av og til kan viftene virke 100% men er som regel ikke i funskjon? Noen som vet ka som er gale?.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NA Skrevet Februar 25, 2011 Share Skrevet Februar 25, 2011 Hvis den av og til ikke fungerer på noen trinn mens andre ganger på alle trinn ville jeg tippa vifta som er gåen. Forresten en helt herlig E-34 du har Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayen Skrevet Februar 26, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 26, 2011 Okei.. får ta og se over den då kommer og går litt slik som du sier skjønner du.. Ellers takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayen Skrevet Mars 1, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 1, 2011 Ble litt slapp med bilder av motor.. men no er no alt kommet på igjen.. men gjenstår litt vasking og polish.. men kommer berde bilder med tiden Bedre bilder kommer men kom seg bra nedi der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sund.M3 Skrevet Mars 1, 2011 Share Skrevet Mars 1, 2011 gratulerer med reportasje, strøøøken bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayen Skrevet Mars 1, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 1, 2011 Tusen takk.. Det kommer seg .. Forresten på leit etter noen rondell d58 8,5 og 10x 18.. dersom noen har noen slike eller vet om gi meg et pip..vil ha et slikt sett på lur Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet Mars 1, 2011 Share Skrevet Mars 1, 2011 Er et sett til salgs her på Bømlo til 4000,- Jeg kjenner han som har dem. Stod på Camaroen hans. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayen Skrevet Mars 1, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 1, 2011 Er et sett til salgs her på Bømlo til 4000,- Jeg kjenner han som har dem. Stod på Camaroen hans. Okei.. høres ikke dumt ut ? hele og fine eller ka? kunne du skaffet noen bilder ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet Mars 1, 2011 Share Skrevet Mars 1, 2011 Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå