wicky124 Skrevet Februar 8, 2013 Share Skrevet Februar 8, 2013 Ja men når man ser på linjalen og ser 12 så er det faktisk ikke så veldig mye...Men er ENORM forskjell når man sitter i baksetet... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Februar 8, 2013 Share Skrevet Februar 8, 2013 fin motor i denne også. M62TüB44 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet Februar 8, 2013 Share Skrevet Februar 8, 2013 Ja men når man ser på linjalen og ser 12 så er det faktisk ikke så veldig mye...Men er ENORM forskjell når man sitter i baksetet... Ja merka det ganske godt når jeg satt meg inn baksetet. Ble veldig overrasket over hvor rolig motoren gikk! Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spankus Skrevet Februar 9, 2013 Share Skrevet Februar 9, 2013 Signatur vises ikke i tapatalk. Ser ihvertfall frem til en tråd om redskapen. Er en 728i ja, blir sommerbil prosjekt. Skal få det rette stuket, endel stæsj er allerede bestilt Skal bli like bra hvis ikke bedre enn e39'n jeg hadde Blir bedre fargekombo på 7 serien iallefall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Februar 9, 2013 Share Skrevet Februar 9, 2013 her er bilen til stefaren til Haukefer http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=38340564 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Farrukh M Skrevet Februar 9, 2013 Share Skrevet Februar 9, 2013 Rart bilen er 2000 mod facelift uten steptronic Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Februar 9, 2013 Share Skrevet Februar 9, 2013 tja, kom det steptronic på v8? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet Februar 9, 2013 Share Skrevet Februar 9, 2013 Eg og lurte litt på da der me steptronic Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aroid Skrevet Februar 9, 2013 Share Skrevet Februar 9, 2013 På min 740d har steptronic og 2000mod. Men den bilen er vel import fra USA? Da kan det var forskjell. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet Februar 9, 2013 Share Skrevet Februar 9, 2013 På min 740d har steptronic og 2000mod. Men den bilen er vel import fra USA? Da kan det var forskjell. Jepp, har hatt ein eier i Texas. Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Februar 10, 2013 Share Skrevet Februar 10, 2013 ser på bildene at bilen er facelift da. frontlyktene. grillen. kontrollpanelet til setevarme, antispinn og rullegardin. hendelen til blinklys. lys hendel. rattjustering. tenningsnøkkel. ser også på motoren at det er en Tü motor. og rammenummeret tilsier at bilen er bygget i januar 2000 på bmw fabrikken i dingolfing tyskland for usa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Februar 10, 2013 Share Skrevet Februar 10, 2013 tja, kom det steptronic på v8? jeg hadde en 740IA laget i april 2000. og en 728IA laget i juli 1998. begge med steptronic. Facelift 740 fikk man ikke med manuell da. fra og med august 1998 var det kun automat. 740IL er ikke med manuell uansett modell Edit: skrivefeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet Februar 10, 2013 Share Skrevet Februar 10, 2013 ser på bildene at bilen er facelift da. frontlyktene. grillen. kontrollpanelet til setevarme, antispinn og rullegardin. hendelen til blinklys. lys hendel. rattjustering. tenningsnøkkel. ser også på motoren at det er en Tü motor. og rammenummeret tilsier at bilen er bygget i januar 2000 på bmw fabrikken i dingolfing tyskland for usa Der har du gutten som har peiling Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Februar 10, 2013 Share Skrevet Februar 10, 2013 syns finn anonnsen er litt dårlig skrevet av selger da. " og ALT tenkelig utstyr." bilen har ikke: PDC bak. PDC foran. masasjeseter. automatisk bagasjeluke, EL seter bak. setevarmer bak. skipose. ekstra spylervesketank for sterkere såpe. autofold. veldig rart av en forhandler og skrive slikt når bilen ikke har noe av dette. Men uansett er det en jævlig fin bil. titta på denne på finn et halvt år selv. og vurdert den noen ganger. har stått til 249 000 siden sommeren eller noe sånn. kanskje ennå lenger. gikk fort når de satt ned prisen litt. 249 000 er mye for en "gammel" bil. du får ta noen flere bilder av den og legge så vi andre kan sikkle litt mer et tips. batte plata der skiltet bak står til europeisk. den er finere syns jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet Februar 10, 2013 Share Skrevet Februar 10, 2013 syns finn anonnsen er litt dårlig skrevet av selger da. " og ALT tenkelig utstyr."bilen har ikke: PDC bak. PDC foran. masasjeseter. automatisk bagasjeluke, EL seter bak. setevarmer bak. skipose. ekstra spylervesketank for sterkere såpe. autofold. veldig rart av en forhandler og skrive slikt når bilen ikke har noe av dette. Men uansett er det en jævlig fin bil. titta på denne på finn et halvt år selv. og vurdert den noen ganger. har stått til 249 000 siden sommeren eller noe sånn. kanskje ennå lenger. gikk fort når de satt ned prisen litt. 249 000 er mye for en "gammel" bil. du får ta noen flere bilder av den og legge så vi andre kan sikkle litt mer et tips. batte plata der skiltet bak står til europeisk. den er finere syns jeg Ja skal ner idag med morsdagspresang, men er sikkert litt skitten, er jo umulig å holde bilen ren nå menne får knipse litt senere. Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå