Haukefer Skrevet Februar 10, 2013 Share Skrevet Februar 10, 2013 E32'n og E38'n, Skitten nå da.. Er jo umulig å holde bilen rein nå Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EndreM Skrevet Februar 10, 2013 Share Skrevet Februar 10, 2013 Min 728iA. Løp og kjøp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Februar 10, 2013 Share Skrevet Februar 10, 2013 her er bilen til stefaren til Haukeferhttp://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=38340564 Å saatan den var strøken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Februar 10, 2013 Share Skrevet Februar 10, 2013 ser grisestrøken ut. har lyst på usa bakluke på min, så blir vel en tur innom ebay Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Februar 10, 2013 Share Skrevet Februar 10, 2013 Hehe ja, det er gromt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Februar 10, 2013 Share Skrevet Februar 10, 2013 ser grisestrøken ut.har lyst på usa bakluke på min, så blir vel en tur innom ebay du vet det er et plast deksel du trenger og bytte bare? og ikke hele luka. syns det er finest med den europeiske plast plata bak jeg da. ikke noe pent med det svære firkanta skiltet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Februar 10, 2013 Share Skrevet Februar 10, 2013 ja vet det bare er plastdeksel man bytter. hekken ser bredere og bedre ut i mine øyne me usa bakluke. trenger ikke firkantet skilt, man tar lite avlangt skilt http://www.ebay.com/itm/BMW-OEM-E38-REA ... 71&vxp=mtr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Februar 10, 2013 Share Skrevet Februar 10, 2013 ok. kjørte uten plata på min en dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Februar 10, 2013 Share Skrevet Februar 10, 2013 ser forferdelig ut slik står min og nå, uten plate og masse gul grunning. rust rep, sikkert ikke første gang noen roter baki der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Februar 10, 2013 Share Skrevet Februar 10, 2013 monterte kamera jeg da. var ikke rust der på min. vaska godt før jeg monterte plata igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Februar 10, 2013 Share Skrevet Februar 10, 2013 du er heldig fortell mer om kamera, gjerne bilde og hva cam du kjøpte. og litt om kopling osv frister med slikt på min egen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Februar 10, 2013 Share Skrevet Februar 10, 2013 du er heldig fortell mer om kamera, gjerne bilde og hva cam du kjøpte. og litt om kopling osv frister med slikt på min egen da har jeg ordnet meg en artig liten modd på bilen min. når bilen står i P, N eller D ser min DVD skjerm slik ut.[ Bilde ] når jeg setter bile i R blir det slik. da dukket bilen til mor opp på skjermen siden den står bak min bil bil. [ Bilde ] [ Bilde ] ble kke ferdig første kveld. tok et bilde etter første dag med tillpassning av kamera. [ Bilde ] så ferdige resultatet bak. [ Bilde ] [ Bilde ] har hatt dette liggende 1 år. men ikke fått rotet meg til å gjøre noe med det. har en egen skjerm til det også. men finner ikke noe ste og ha den uten at den er i veien eller dumt plassert. så bildet kobblet på den lille DVD skjermen. det er bare midletidig. tror jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Februar 10, 2013 Share Skrevet Februar 10, 2013 jeg kjøpte noe som ligner veldig på dette http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs ... yggekamera demonterte alt av plast fester og slik rundt kamera til jeg bare satt igjen med denne bilde også bygget jeg det inn i luka der du ser den på bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spankus Skrevet Februar 12, 2013 Share Skrevet Februar 12, 2013 Noen som veit hvor det går ann å få tak i 2 din adapter til bil med orginal 4:3 navigasjon/cd veksler? Planene er og bygge litt anlegg Og er det noen som har sportseter el. justerbare med puff? i svart skinn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Februar 16, 2013 Share Skrevet Februar 16, 2013 lyst på ny E38 nå. funnet 2 jeg vil ha. men de er DYRE... nr1 nr2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå