APedersen Skrevet September 16, 2013 Share Skrevet September 16, 2013 Enig.. Skjønner virkelig ikke hvor dem fikk designet fra, filer må ha blitt forvekslet Fronten minner meg om en eller annen stygg hund.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet September 16, 2013 Share Skrevet September 16, 2013 det finnes jo kule compacter også, en kollega har e46 compact. hadde ikke hatt noe imot og eie den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet September 17, 2013 Share Skrevet September 17, 2013 Nesten så jeg dropper tesla og kjøper f01 til sommern....*forelska* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet September 17, 2013 Share Skrevet September 17, 2013 Nesten så jeg dropper tesla og kjøper f01 til sommern....*forelska* haha, da kan jeg få teslaen kommer og prøver den når du har fått den i hvertfall! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet September 17, 2013 Share Skrevet September 17, 2013 hehe bare å komme! No stress Men blir det F01 så kjøpes jo ikke teslaen...Så mye penger har jeg ikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andy520iA Skrevet September 17, 2013 Share Skrevet September 17, 2013 Nei tror du kan kjøpe deg hvem bil som helst men føler du hører hjemme i en feit 7er jeg. Det tror jeg innerst inne du vet selv og hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet September 17, 2013 Share Skrevet September 17, 2013 ja jeg vet det...blir sånn "jah.." i en sjuer... rar feeling... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andy520iA Skrevet September 17, 2013 Share Skrevet September 17, 2013 Ser den ser den. Blir til og med sånn av gode gamle e38en min. Er noe spesielt med 7er. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet September 17, 2013 Share Skrevet September 17, 2013 Spesielt godt å sette seg i en 7er om man har kjørt en annen bil en stund Blir like glad hver gang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet September 17, 2013 Share Skrevet September 17, 2013 7-serie er jo for mannfolk, er da ikke så vanskelig å forstå det?! Wicky.... Kom deg inn i skapet igjen (7-serie skapet). Har eid alle seriene til BMW forutenom 8-serien, og det eneste som appelerer til meg av BMW er 7-serie. Kvittet meg kjapt med e28ene osv. Merker at 5 og 3-serie er ikke noe for meg i hvertfall. Eneste er e12 kanskje Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet September 18, 2013 Share Skrevet September 18, 2013 Kjører man noe annet enn 7serie så er det alltid en annen drittunge som har større bil enn deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet September 18, 2013 Share Skrevet September 18, 2013 Jeg har faktisk alltid sett på 7-serien som "den største", selv om det er 8-serier også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet September 19, 2013 Share Skrevet September 19, 2013 8 serien er ikke størst i mine øyne...Sjuer er størst no matter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet September 19, 2013 Share Skrevet September 19, 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet September 21, 2013 Forfatter Share Skrevet September 21, 2013 Det blir i mine øyne mer riktig å si at 8'er er største coupe og 7'er største sedan.. Hvor store de er rent fysisk blir noe annet, 8-serien begynner å bli gammel og er muligens mindre enn nåtidens 6-serie, uten at jeg har noen tall for hånden som bekrefter/avkrefter dette. Men hvem vet, kanskje får vi en ny 8-serie etterhvert? Spekulasjonene og ryktene eksisterer allerede, men hvorvidt det blir en realitet og i hvilken retning BMW velger å gå i med en slik bil er det vel ingen som pr. dags dato vet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå