Gå til innhold

Den store 7-serie tråden

Share

Anbefalte innlegg

Må vel legge ved et bilde av bilen min. har hatt den en god stund men har aldri rotet meg til og legge ut noen bilder på Bimmers.

Passer vel ikke helt inn her, da det ser ut til og være det gamle som gjelder. jo nyere jo værre.

post-47001-0-06490200-1408865368_thumb.j

post-47001-0-74963200-1408865251_thumb.j

beklager dårlig bilde og bager, var tatt i farten en gang.

post-47001-0-01578900-1408865545_thumb.j

Veldig fornøyd med den går godt og er veldig god å kjøre, nesten for god så det blir kjedelig. 

Litt om bilen:

Det er en 740D med full M og det meste av utstyr. den står på Vossen CV3 9,5x22 og 10,5x22 mener det er 265 foran og 305 bak.

Trur kanskje dette er den eneste på bimmers ? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må vel legge ved et bilde av bilen min. har hatt den en god stund men har aldri rotet meg til og legge ut noen bilder på Bimmers.

Passer vel ikke helt inn her, da det ser ut til og være det gamle som gjelder. jo nyere jo værre.

attachicon.gif2014-05-18 16.25.42.jpg

attachicon.gif2014-05-18 12.47.57.jpg

beklager dårlig bilde. og bager var tatt i farten en gang.

attachicon.gifIMG_2448.jpg

Veldig fornøyd med den går godt og er veldig god å kjøre, nesten for god så det blir kjedelig. 

Litt om bilen:

Det er en 740D med full M og det meste av utstyr. den står på Vossen CV3 9,5x22 og 10,5x22 mener det er 265 foran og 305 bak.

Eneste hva? F01? eller 740 du tenkte på kanskje? For vet om flere F01 her :)

Ellers syns jeg bilen din er fin. F01 liker jeg. Så jo nyere jo verre stemmer ikke for min del.

Jeg syns E38 er fineste 7 serie.

nr 2 er F01

nr 3 er E32

nr 4 er E65

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja var 740 jeg tenkte på. Men kan være at flere her har.

E38 er en veldig fin bil men ble litt i eldste laget for meg. Men er ganske enig med rangering din. Bytt de to første så er jeg enig ;)

Men er vel egentlig bare dumt og sammenligne De da alle er fabelaktige biler på forskjellige måter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker designet på E38 bedre. Men er nok ingen tvil om at F01 er en bedre bil. det skulle bare mangle :)

Men nå er ikke jeg så fan av biler etter ca år 2000. (det finnes en del unntak) Jeg liker bildesign fraden tiden da biler så ut som biler og ikke runde klomper.

Det som er fint med foreksempel E38 er at bilen har tydelig utpregede støtfangere. Og ikke et design der skjermer, panser, grill og alt bare er smeltet sammen uten noe spesielt synlig skille noe sted.

Min 740.

post-49693-0-50965200-1408876272_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

attachicon.gif2014-05-18 16.25.42.jpg

attachicon.gif2014-05-18 12.47.57.jpg

beklager dårlig bilde og bager, var tatt i farten en gang.

attachicon.gifIMG_2448.jpg

Litt om bilen:

Kjempeflott bil :)

Vurderer F01/F02 selv etterhvert. Har lyst på 4hjulstrekker, så da blir valget sikkert 730xd eller 740xd med m-sport pakke :)

Sikler litt på denne også da:

http://m.finn.no/car/used/ad.html?model=1.749.2130&sort=0&make=0.749&ref=fas&finnkode=50795276

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempeflott bil :)

Vurderer F01/F02 selv etterhvert. Har lyst på 4hjulstrekker, så da blir valget sikkert 730xd eller 740xd med m-sport pakke :)

Sikler litt på denne også da:

http://m.finn.no/car/used/ad.html?model=1.749.2130&sort=0&make=0.749&ref=fas&finnkode=50795276

Ja er absolutt noe og anbefale. se der ja den var rå. likte ikke interiørlistene resten var veldig kult. ser prisene har gått en god del ned allerede siden jeg kjøpte. sikkert litt tørst den motoren der :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja 740AV, hvis du skal ha diesel så trur jeg det. går ganske godt har vurdert Chip men er usikker på om jeg trenger det. trur kanskje den blir vanskeligere og selge igjen også da.

Minus med bilen og diesel er lyd. den eksisterer rett og slett ikke, ved gass på drag flytter det seg skikkelig men ingen lyd :( hadde sikkert vært en del mer brooming hadde det vært bensin. 

Skulle vi alle kjørt den helt ideelle bilen så hadde det bare vært 316D touring. 7 serie er vel for de som er hakke galere en andre eller hva syntes dere ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finnes sikkert flere måter å få fram mere lyd på en diesel også :) Men jeg er ikke noe fan av lyden på dieselmotorer uansett, så da er det egentlig bare bra at de er lydsvake.

Jeg er alikevel temmelig sikker på at min (vår) neste bmw blir med dieselmotor.

Noe 316D blir det iallefall ikke.

Jeg håper å alltid ha en 7er i garasjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De med stor bensinmotor har jo falt enormt i pris allerede egentlig. Bare ta det eksemplet jeg linket til. Lurer på hva nyprisen var på den. Sikkert det 3-dobbelte.

Men skjønner hva du mener.

Ellers ser jeg for meg at F01/F02 må være en ypperlig familiebil :) Jeg er stasjonsvognmotstander, det samme er samboeren min også faktisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...