Gå til innhold

bmw e46 318ci

jaa9
 Share

Anbefalte innlegg

heisann ! det er sikkert 1000 sånne innlegg fra før her på forumet , men tar meg den frihet av og lege ett til :D

har en 2002 bmw 318 ci. problemet er at den forrige eieren av bilen har satt i angel eyes ringer og de har nå sluttet og fungere. får opp varsels lampe på lyktene på kjørecomputeren i bilen.

jeg lurer da på om jeg må ta ut hele lykta og bytte ringer og hele pakka der eller om det er noe annet som gjør det. det er en sort boks til angel eyes ved lykten som ledningene er koblet i.

i tillegg ser jeg at den lille pæren for parklys er fjernet .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den lille pæra er fjerna fordi han sikkert har kobla seg innpå parklys kontakta.

Om begge ringa er skutt er det mest sannsynlig den svarte inverterboksen som er dæv. Hvis ikke kan det være dårlig kontakt, eller kun den ene ringen.

Biltema selger Angel Eyes somfunker bra på BMW, ta kontakt med dem. Tror mulig at disse har gått ut av produksjon men noen har igjen på lager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den lille pæra er fjerna fordi han sikkert har kobla seg innpå parklys kontakta.

Om begge ringa er skutt er det mest sannsynlig den svarte inverterboksen som er dæv. Hvis ikke kan det være dårlig kontakt, eller kun den ene ringen.

Biltema selger Angel Eyes somfunker bra på BMW, ta kontakt med dem. Tror mulig at disse har gått ut av produksjon men noen har igjen på lager.

du har sikkert rett, først forsvant lyset i begge ringene i den ene lykta og en tid senere forsvant det i den andre. virker litt rart at ringene ryker på likt. skal prøve og fåtak i ny inverter boks

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...