SweetBMW Skrevet Februar 20, 2011 Share Skrevet Februar 20, 2011 Det der er sportsrattet som kom i E46 da.. Det som kom i 2001 tenker du på? =) Hehe ja men det ække bare bare å montere det pga singel stage og dual stage airbag. Men det er jo mulig. Men ja, stoff nei. Monterte M3 Interiør med Memory og El her i min for en tid tilbake Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariola Skrevet Februar 20, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 20, 2011 Ja det er vel i 2001 det kom! Hehe nei ting skal ikke være lett! Åssen er M3 interiøret egentlig, mer behagelig eller? Det ser hvertfall jævlig strøkent ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Februar 20, 2011 Share Skrevet Februar 20, 2011 Mer behagelig... Det er 1000x bedre.. Får ta deg en tur ned så skarru få prøvesitte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariola Skrevet Februar 20, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 20, 2011 Hehe såpass ja! ja men det kan jeg tenke meg når jeg ser de Kanskje jeg stikker innom en gang! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Februar 20, 2011 Share Skrevet Februar 20, 2011 Sweeeeeet Spøk (ikke egentlig) til alvor, så er de veldig gode. Litt bedre støtte i korsrygg og generelt sidestøtte, også erem elektriske med memory.. Det blir lissom ikke bedre enn det, justerbare i alle retninger og alt I mine øyne, deff verdt det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Februar 20, 2011 Share Skrevet Februar 20, 2011 Feet coupe! Digger den fronten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariola Skrevet Februar 21, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 21, 2011 Får kjøpe meg en m3 da "bare" pga de gode stolene , hhahaha Takk takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariola Skrevet Mars 14, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 14, 2011 Siden jeg blir borte i et par uker fra bilen pga jobb, har jeg allerede gjort bilen klar til våren og smellt på sommerfelgene med helt nye Kuhmo dekk! Ble ganske fornøyd med resultatet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Mars 14, 2011 Share Skrevet Mars 14, 2011 Smud Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dav-a Skrevet Mars 16, 2011 Share Skrevet Mars 16, 2011 Stilig! Sølv felger av større størrelse på sort tre serie er ikke feil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tunamgu Skrevet Mars 16, 2011 Share Skrevet Mars 16, 2011 18 eller 19"? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitrox111 Skrevet Mars 16, 2011 Share Skrevet Mars 16, 2011 Kjør større felger, eller mer senk! Pen bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariola Skrevet Mars 16, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 16, 2011 Tusen takk folkens! Det er 18" så kunne gjene ha smørt på med 19", men venter litt med det! Blir nok ikke mere senk på denne her haha, må jo kunne bruke bilen også da ;D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå