Gå til innhold

Trackday 2011

RR
 Share

Anbefalte innlegg

Kommer dere til å arrangere det dere reklamere for i år?? Ikke slikt jalla opplegg som i fjor? Alle skulle jo bare prøve å drifte så blei bare tull og køkjøring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer dere til å arrangere det dere reklamere for i år?? Ikke slikt jalla opplegg som i fjor? Alle skulle jo bare prøve å drifte så blei bare tull og køkjøring.

Jalla? Alle skulle drifte ?

Vi hadde i 2009 egne drifting heat ,men det er noe vi ikke hadde i 2010 grunnet ALT for mye opprydding av bane+++

At noen får en skrens eller en sladd i langsvingen som det har blitt gjort tror jeg man ikke får gjort så mye med !

Vi har jo også som sagt prøvd å dele opp i heat med :lisensiert biler ,fri kjøring , sporvalg

Vi ser også at vi kanskje brude være strengere på enkelte ting ,men tror også at det er viktig å finne en kryssning på hvor grensen skal gå

Trackday ønsker jo også hele tiden å bli bedre på gjennomføringer av treff .

Vi tror 2011 sesongen blir bra å håper å se mange hyggelige BMW fes :)

Også ved at baneleiene går kraftig opp i 2011 blir jo alt annet justert der etter .....så kanskje det er også de mer seriøse som også tar turen når det blir dyre for alle å kjøre? mer kjøretid? mindre kø? hvem vet ?

MVH

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin side, men vil foreslå å gjøre noe med terminlista. Den kalender løsningen var ikke akkurat noe å juble for. Hadde vært lettere om det bare var presentert en liste med sted & dato, med link til info om banen og sånn for hvert treff (for eksempel).

Vi har laget 2 alternativer du kan åpne terminlista i :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Da er terminlisten oppdatert for Trackday treffene 2011

Se også den lille " info" knappen nederst til høyre for andre motorsporttreff 2011

...Er det fler som gleder seg til sesong start ? :-)

www.trackday.no

Har du andre datoer vi ikke har fått med oss ,som du mener bør ligge ute send de til oss pr mail

roy@trackday.no info bør inneholde : sted , dato ++

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel ikke så farlig vel, er jo bare en bil du har ha ha :-). Det ble noen spennende opplevelser foran til tider ja, men ellers fin flyt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opplevde egentlig at det holdt seg ganske greit, så lenge ikke noen av trackday's egne biler kjørte på bane. De gjorde jo ikke annet enn å drifte...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opplevde egentlig at det holdt seg ganske greit, så lenge ikke noen av trackday's egne biler kjørte på bane. De gjorde jo ikke annet enn å drifte...

Refererer du til TAXI kjøringen med m5 E39?

For våre utleie biler er det antispinn på .....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok taxi-kjøringen ja.. Jeg har sett inboard-videoer fra andre biler når den har vært på banen, og kjøringen har stort sett vært akkurat slik sporkjørene pleier bli frustrert på. Sidelengs og masse røyk i samme heat med rundetidspressere.

Greit nok at det skal være underholdning for de som sitter på, men da bør man være klar på hva slags treff man arrangerer. Skal det være kjøretrening, eller skal det være gatebil light?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Refererer du til TAXI kjøringen med m5 E39?

For våre utleie biler er det antispinn på .....

blandt annet, også den kraftig modifiserte e46 m3'n (samme som dere herjer med på gressvik i fredrikstad nå og da)

For min del så pleier jeg ikke å klare å holde følge med de som er drevne på banekjøringen, så det er sjeldent jeg havner andre steder enn først i køen :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

slik jeg har forstått, etter å ha kjørt på 3 trackday-treff så er det frikjøring, hvor drifting ikke er lov, men greit å sladde litt i svingene osv.

fungerer helt fint for min del :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok taxi-kjøringen ja.. Jeg har sett inboard-videoer fra andre biler når den har vært på banen, og kjøringen har stort sett vært akkurat slik sporkjørene pleier bli frustrert på. Sidelengs og masse røyk i samme heat med rundetidspressere.

Greit nok at det skal være underholdning for de som sitter på, men da bør man være klar på hva slags treff man arrangerer. Skal det være kjøretrening, eller skal det være gatebil light?

Kan vel være enig det å vi skal gjøre det anderledes i år :wink:

Alltid et forbedrings potensiale...... !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...