le0n Skrevet Februar 20, 2011 Skrevet Februar 20, 2011 Vurderer veldig E60/61 dieselbil nå. Det blir med automatgear, og trolig en 520D eller 525D. Hvordan er det og chippe disse bilene, tåler de den ekstra belastningen? Bør jeg ta hensyn til km-stand i noen særlig stor grad? Noen spesielle chiplevrandører som passer BMW bedre en andre? Vurderer BSR chip mest for øyeblikket. Noen chiplevrandør jeg bør holde meg unna?
roveen Skrevet Februar 20, 2011 Skrevet Februar 20, 2011 Les denne tråden. Her står det en del om trimming av diesel biler. Du kan også evt spørre TRF-Racing om hvilken effekt han kan ta ut av disse 2 motorene. http://www.bimmers.no/forum/viewtopic.php?f=1&t=177720
Leo Skrevet Februar 20, 2011 Skrevet Februar 20, 2011 Flissundet motorservice på flisa er jo eksperter på dette og har rullende landevei for testing av prosjektet og stiller med garantier på hva de gjør Men funke gjør det
le0n Skrevet Februar 21, 2011 Forfatter Skrevet Februar 21, 2011 Veldig mye her om diesel bmw, og om chip.. Ut i fra dette så kan jeg forstå at E60/61 fint tåler og bli chippet, så lenge en holder seg til særiøse levrandører?
Otis Skrevet Februar 21, 2011 Skrevet Februar 21, 2011 Det er vel den generelle oppfatningen/konklusjonen ja.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå