BMWPower Skrevet Mars 2, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 2, 2011 Gikk ikke lang tid før du var på leit igjen nei.. hehe =D Begynner bra når du allerede har handlet hjulene Følger alltid med på hva som ligger for salg Felgene er på plass ja, mangler bare bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Mars 2, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 2, 2011 Førersetet synes jeg var slitt til å ha gått 124.000 km. Ville dobbeltsjekket at km.stand stemmer Men kan jo være fraværende vedlikehold fra eier også.. Den er på verksted nå, får høre hva de sier. Men godt poeng Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Mars 2, 2011 Share Skrevet Mars 2, 2011 Førersetet synes jeg var slitt til å ha gått 124.000 km. Ville dobbeltsjekket at km.stand stemmer Men kan jo være fraværende vedlikehold fra eier også.. Den er på verksted nå, får høre hva de sier. Men godt poeng Jeg tenkte samme tanke. Ser også at den er Br40 reg, så da er den vel importert i 06/07 en gang. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayen Skrevet Mars 2, 2011 Share Skrevet Mars 2, 2011 Gikk ikke lang tid før du var på leit igjen nei.. hehe =D Begynner bra når du allerede har handlet hjulene Følger alltid med på hva som ligger for salg Felgene er på plass ja, mangler bare bil hehe, ikke verst.. bare og ta seg ut må gi et ord om du handler ny hvertfall då må det taes en titt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr- Skrevet Mars 2, 2011 Share Skrevet Mars 2, 2011 Jeg selger en e46 m3 om det kunne være av interesse. (se signaturen min) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Mars 3, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2011 Jeg selger en e46 m3 om det kunne være av interesse.(se signaturen min) Har selvsagt sett at bilen din er til salgs og den er en perle Det som gjør at bilen din ikke har blitt vurdert av meg er fargen utvending og innvendig. Jeg er ikke noe fan av carbonsort dessverre.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr- Skrevet Mars 3, 2011 Share Skrevet Mars 3, 2011 Jeg ville ha grå med svart int. ,men utrolig hva du kan venne deg til:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Mars 3, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2011 Sant det Jeg vil ha sort eller grå. Helst med sort skinn. Interiøret ditt kunne jeg vent meg til, men som sagt ikke en fan av carbonsort. Du får sende meg en PM med et godt tilbud, så kan jeg vurdere det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erebus Skrevet Mars 3, 2011 Share Skrevet Mars 3, 2011 prisen på JonR sin er latterlig billig som den står nå... så ville ikke gått ned 1 krone i pris. den venter bare på rett kjøper. Kan ikke sammenlignes med andre m3`er til salgs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr- Skrevet Mars 3, 2011 Share Skrevet Mars 3, 2011 prisen på JonR sin er latterlig billig som den står nå... så ville ikke gått ned 1 krone i pris. den venter bare på rett kjøper. Kan ikke sammenlignes med andre m3`er til salgs håper du ikke er alene om å mene det. Jeg er enig. Du får mye velholdt bil for penga:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå