menol Skrevet April 14, 2011 Forfatter Share Skrevet April 14, 2011 er nok katalysator som er tett ja. det var katalysatoren som var tett ja, eller skadet. innmaten va løs når den ble tatt ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Random Hero Skrevet April 14, 2011 Share Skrevet April 14, 2011 har hatt samme problem, katalysatoren ja, men for gudds skyld ikke kjøp biltema kat, er penger ut vinduet, får en stygg skranglete lyd. få tak i en brukt orginal her på forumet... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
menol Skrevet Mai 10, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 10, 2011 har hatt samme problem, katalysatoren ja, men for gudds skyld ikke kjøp biltema kat, er penger ut vinduet, får en stygg skranglete lyd. få tak i en brukt orginal her på forumet... tenkte på et anlegg gs bildeler har Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tweety bimma Skrevet Mai 10, 2011 Share Skrevet Mai 10, 2011 kjøpte du original kamaksel sensor? jeg hadde omtrent samme problem på en tidligere bil men viste seg at den nye sensoren hadde en liten kant på selve sensoren før metallplata som sørga for at den ikke kom langt nok inn og dermed liten om ingen bedring før jeg slipa vekk den kanten. Min blei kjøpt på koed eller schmiedmann. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
menol Skrevet Mai 17, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 17, 2011 kjøpte på koed ja. blir vel å kjøpe veivsensor der også, skal huske å se etter det da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå