svent Skrevet Februar 20, 2011 Share Skrevet Februar 20, 2011 klarer ikke få lyd i de orginale høytalere i 5-serien etter at jeg byttet til uorginal spiller. Er det noen som vet om det er noen sjulte forsterkere eller noe? Har orginalt det kjipeste annlegget med cd-spiller fremme. Har testet spilleren med en separat høytaler og da får jeg lyd, har også prøvd med et lite batteri og testet om jeg får lyd i høytalerne i bilen da, og da er det skurrelyd i alle høytalerne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Februar 20, 2011 Share Skrevet Februar 20, 2011 Har du koblet riktig da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svent Skrevet Februar 20, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 20, 2011 Det må være noe forsterker greier som tuller med meg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet Februar 21, 2011 Share Skrevet Februar 21, 2011 Har du en forsterker bak dekselet på venstre side i bagasjerommet da? Hvis ikke så er det heller ingen andre forsterkere i bilen. Har du koblet ISO overgang osv. selv, eller brukt en ferdig overgang? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svent Skrevet Februar 21, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 21, 2011 har ingen forsterker bak der har brukt ferdig ISO overgang forstår ikke helt dette, i og med at jeg får lyd i høytalerne med testbatteri, men ikke med spillleren, og at jeg samtidig får lyd fra spilleren i en ekstern testhøytaler på alle utganger. Noen som har opplevd dette her før? må antennekontakten være tilkoblet f.eks? for denne koblet jeg ikke til ettersom jeg ikke hadde overgang. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet Februar 21, 2011 Share Skrevet Februar 21, 2011 Kva slags overgang har du kjøpt? Kva slags spiller har du kjøpt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svent Skrevet Februar 21, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 21, 2011 har kjøpt overgangen fra biltema, har målt denne og det er full kontakt, samtidig sjekket jeg om det var riktig koblet opp mot et koblingssjema fra google, og det såg ut som om allt skulle være korrekt. Spilleren heter Pioneer Avic HD3-2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet Februar 21, 2011 Share Skrevet Februar 21, 2011 Det finnes fleire overganger til bmw, avhengigt av kva slags anlegg du har i bilen. So derfor spør eg kva slags overgang du har. Det kan godt hende at du har feil overgang http://www.bilradiospes.no/m/shop/?mid= ... &katid=228 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svent Skrevet Februar 21, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 21, 2011 ettersom adapteret er fra bmw-plugg til iso kontakter så er jeg rimelig sikker på at det kun finnes ett adapter som passer. Et kjapt blikk på linken du postet understreker også dette Videre har jeg som sagt sjekket at kablene som kommer fra høytalerne i bilen går inn på høytalerutgangene fra spilleren. er derfor dette er så rart, det er 99% sikkert at det er koblet rett helt frem til orginal bmw plugg, men derfra og inn i ledningsnettet som til slutt ender ute med høytalerne vet jeg ingenting om hvordan det er koblet. Samtidig kan det nevnes at jeg kun får skurrelyd i den ene høytaleren bak i bilen når jeg tester med batteri, i tillegg til at jeg ikke fikk lyd i noen høytalere bak med orginalt annlegg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audio-art Skrevet Februar 23, 2011 Share Skrevet Februar 23, 2011 har kjøpt overgangen fra biltema, har målt denne og det er full kontakt, samtidig sjekket jeg om det var riktig koblet opp mot et koblingssjema fra google, og det såg ut som om allt skulle være korrekt.Spilleren heter Pioneer Avic HD3-2 Ut ifra spilleren er det en blå ledning, med han og hunn kontakt, som ikke er koblet sammen fra Pioneer. Sitter disse sammenkoblet, hvis ikke, gjør det. Da tror jeg det ordner seg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svent Skrevet Februar 23, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 23, 2011 Fant ut av problemet i dag Det var en av høytalerne som va ødelakt og dermed kortsluttet, dette gjorde at spilleren gikk i protect og jeg fikk ikke lyd på noen utganger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Februar 23, 2011 Share Skrevet Februar 23, 2011 Det er vel nesten en avansert feil, skulle jeg mene! Men godt at du oppdaterte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå