chipsenter1 Skrevet Februar 21, 2011 Share Skrevet Februar 21, 2011 men hadde du ikke noe referanser og komme med ang D10 alpina og 740D tunet virket jo ista som du hadde skikkelig peil men hva skjedde, du pleier altid og ha noe stygt og si om både wicky og meg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwZ Skrevet Februar 21, 2011 Share Skrevet Februar 21, 2011 Liker den hvite maseratien... Du mener den beige QP collectione centoen 1 av 100 i verden Den er virkelig kul med 80 talls stil på setene.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwZ Skrevet Februar 21, 2011 Share Skrevet Februar 21, 2011 Han er bare misunnelig på e65 og den maseratien....HORE!!!JEG VIL HA DEN!!!! har du flere bilder av henne? Ikke som jeg selv har tatt men... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chipsenter1 Skrevet Februar 21, 2011 Share Skrevet Februar 21, 2011 men fra sparkel til let sminke den var jävlig fin:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwZ Skrevet Februar 21, 2011 Share Skrevet Februar 21, 2011 Kjørte bak denne på E18 her for en stund siden. Riktig innpress på denne eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chipsenter1 Skrevet Februar 21, 2011 Share Skrevet Februar 21, 2011 hmm helt klart feil bil og feil ET Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
André78 Skrevet Februar 21, 2011 Share Skrevet Februar 21, 2011 Synes denne er tøff Nissan 370Z Nismo. 3,7 liter V6, 350 Hk@7400 o/min og 374 Nm. 0-100 rundt 5 sek. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chipsenter1 Skrevet Februar 21, 2011 Share Skrevet Februar 21, 2011 nice den ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chipsenter1 Skrevet Februar 21, 2011 Share Skrevet Februar 21, 2011 S.Hafsmo: Innlegg fjernet. Slik skittkasting ganger ingen her på forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erebus Skrevet Februar 22, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 22, 2011 S.Hafsmo: Innlegg fjernet. Slik skittkasting ganger ingen her på forumet. lalalalalala Er det noen som forstår hva denne analfabete bebissen lirer av seg av fraser? En ting er sikkert, det er ihvertfall ikke norsk. Svært så opptatt du var av peniser og tissefanter da, kanskje du burde ta deg en tur på byen i Oslo og gjøre noe med det? Jeg anbefaler London eller Elsker som passende utesteder ( Førstnevnte utested har forøvrig mitt telefon-nummer skrevet på den ene dassveggen av noen festlige kamerater i fylla). Fra å simpelthen bare trolle ned tråden med vissvass om bilmodeller som ikke eksisterer ( 540D) og random spam, har du gått over til direkte personangrep på Fredrik her som meg bekjent ikke har gjort deg noe? Greit, han er glad i copypasta fra Wikipedia, men for oss som er for late til å google selv er det alltid kjekt, og han bidrar faktisk med endel her på forumet. Hva bidrar du med? Bortsett fra et vokabular som barnehagetanter hadde vridd seg i graven av, og svært mye prat om det mannlige kjønnsorgan i tide og utide ( snakk med noen om det her), svært lite. Firmaet og tjenestene du reklamerer med i signaturen din er sikkert fornøyd med innleggene dine her, og skulle det være et enmannsforetak vet jeg ihvertfall hvor jeg ikke skal stemme med lommeboka... Takk for meg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Februar 22, 2011 Share Skrevet Februar 22, 2011 I den store sammenheng er det vel få land som har fartsgrenser som gjør at man "må" ha Enzo eller Zonda. De bryter vel de aller fleste fartsgrenser i 2. giret uansett nesten. Anngående biler jeg kunne ha tenkt meg i landet. Det er godt mulig man får de på norske skilt, selv om jeg aldri har hørt om det. Peel p50 og trident er to biler jeg faktisk har kunne tenkt meg å hatt. Kun for at de er kule! Anngående Peel p50 så er det en her i lommedalen der jeg bor, og det er bare to til på verdenbasis, begge på noen museumer så vidt jeg husker ^^ Kjenner fyren og har sett den en del ganger, er jo en helt rå bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reintz Skrevet Februar 22, 2011 Share Skrevet Februar 22, 2011 Firmaet og tjenestene du reklamerer med i signaturen din er sikkert fornøyd med innleggene dine her, og skulle det være et enmannsforetak vet jeg ihvertfall hvor jeg ikke skal stemme med lommeboka... Takk for meg. Satt akuratt og tenkte det samme! Kan da umulig få solgt en eneste alarm, hvis det er sånn du oppfører deg til vanlig også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Februar 22, 2011 Share Skrevet Februar 22, 2011 Nå må du gi deg... dette blir bare dumt... La oss konsentrere oss om noe som virkelig er kult... og jeg håper at en av disse bilene blir norske... Ferrari 599 GTO... http://www.automotorsport.se/tv/?m=22287 Kommer en Ferrari 599 GTO til Norge til høsten Er allerede en 599 GTO i norge på hvite skilt En kompis som satt på med en i sommer fra holmestrand til oslo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M85 Skrevet Februar 22, 2011 Share Skrevet Februar 22, 2011 Høres nesten dumt ut, men har også sittet på i den hvite GTOen i linken(Demo bilen til Autoropa) og 599XX som eies av sjefen min.599XX er det syyyyykeste Par bilder av den tatt med mobilen hvem er damen bak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erebus Skrevet Februar 22, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 22, 2011 Bak hva? Var det en bil i bildet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå