Gå til innhold

Biler vi gjerne skulle sett i Norge

Erebus
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 95
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

S.Hafsmo: Innlegg fjernet. Slik skittkasting ganger ingen her på forumet.

lalalalalala :-({|=

Er det noen som forstår hva denne analfabete bebissen lirer av seg av fraser? En ting er sikkert, det er ihvertfall ikke norsk. Svært så opptatt du var av peniser og tissefanter da, kanskje du burde ta deg en tur på byen i Oslo og gjøre noe med det?

Jeg anbefaler London eller Elsker som passende utesteder ( Førstnevnte utested har forøvrig mitt telefon-nummer skrevet på den ene dassveggen av noen festlige kamerater i fylla).

Fra å simpelthen bare trolle ned tråden med vissvass om bilmodeller som ikke eksisterer ( 540D) og random spam, har du gått over til direkte personangrep på Fredrik her som meg bekjent ikke har gjort deg noe? Greit, han er glad i copypasta fra Wikipedia, men for oss som er for late til å google selv er det alltid kjekt, og han bidrar faktisk med endel her på forumet. Hva bidrar du med? Bortsett fra et vokabular som barnehagetanter hadde vridd seg i graven av, og svært mye prat om det mannlige kjønnsorgan i tide og utide ( snakk med noen om det her), svært lite.

Firmaet og tjenestene du reklamerer med i signaturen din er sikkert fornøyd med innleggene dine her, og skulle det være et enmannsforetak vet jeg ihvertfall hvor jeg ikke skal stemme med lommeboka...

Takk for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I den store sammenheng er det vel få land som har fartsgrenser som gjør at man "må" ha Enzo eller Zonda. De bryter vel de aller fleste fartsgrenser i 2. giret uansett nesten.

Anngående biler jeg kunne ha tenkt meg i landet.

Det er godt mulig man får de på norske skilt, selv om jeg aldri har hørt om det.

Peel p50 og trident er to biler jeg faktisk har kunne tenkt meg å hatt. Kun for at de er kule! :D

Peel-P50.jpg

PEELTRIDENT%202.jpg

Anngående Peel p50 så er det en her i lommedalen der jeg bor, og det er bare to til på verdenbasis, begge på noen museumer så vidt jeg husker ^^

Kjenner fyren og har sett den en del ganger, er jo en helt rå bil :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Firmaet og tjenestene du reklamerer med i signaturen din er sikkert fornøyd med innleggene dine her, og skulle det være et enmannsforetak vet jeg ihvertfall hvor jeg ikke skal stemme med lommeboka...

Takk for meg.

Satt akuratt og tenkte det samme! Kan da umulig få solgt en eneste alarm, hvis det er sånn du oppfører deg til vanlig også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå må du gi deg... dette blir bare dumt... :roll:

La oss konsentrere oss om noe som virkelig er kult... og jeg håper at en av disse bilene blir norske... Ferrari 599 GTO... 8)

http://www.automotorsport.se/tv/?m=22287

Kommer en Ferrari 599 GTO til Norge til høsten :D

Er allerede en 599 GTO i norge på hvite skilt ;)

En kompis som satt på med en i sommer fra holmestrand til oslo :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...