helland Skrevet Juli 19, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 19, 2011 ikke spesielt glad i fisk, så det skal jeg ikke gjøre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegardk Skrevet Juli 26, 2011 Share Skrevet Juli 26, 2011 NAJS!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helland Skrevet August 7, 2011 Forfatter Share Skrevet August 7, 2011 da begynner vel planene og bli klare: -m106 nyoverhalt, original CHECK! -dta s80pro datasprut CHECK! -electromotive 3 doble coiler -siemens deka 788cc dyser -garrett gt3582r -rustfritt topmount-grenrør CHECK! -aeromotive justerbar btr CHECK! -3" eksos -fmic med 3" trykkrører -sachs 765 trykkplate med original lamell CHECK! -større bensinpumpe, usikker på type CHECK! -getrag 265 CHECK! tips, eller innvendinger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet August 7, 2011 Share Skrevet August 7, 2011 Fiiin handleliste... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helland Skrevet August 7, 2011 Forfatter Share Skrevet August 7, 2011 er vel turboen som blir den største utgiften regner jeg med da men men, håper å ha bilen ferdig benket til vårslipp 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helland Skrevet Oktober 28, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 28, 2011 Her har det vært rolig i det siste... Har solgt e39, og handla e61 530dat, lagt turboplanene på is foreløbig, da jeg har fått tak i 524td motor som skal i den grønne kommer bilder av dette over helga! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helland Skrevet Oktober 29, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 29, 2011 Her kommer bilder av 530n 2005 E61 530dat Msport, tror den er omprogramert går brukbart i allefall ! 8,5 og 10x20 to delte felger, husker ikke merke... Vurderes solgt, hva kan disse være verdt ? Står at bilen er carbonsvart, men ser blå ut i mine øyne, har sjekket dette med 2 til, som ser like ut, og er carbonsvart.. snedig..... Originale(?) Msport hjul 18" med vinterdekk, alt for lite dekk, 225/40-18 disse har heeelt feil innpress.. godt fornøyd med utstyret, men kunne tenkt meg comfortstoler er bare pooorno å sitte i! Skal få seg en motorvask, har bytta olje og filter på motor, og bestilt nytt luftfilter, kupefilter, og veivhusfilter. Har noen små planer. -Toning av sideruter foran -Leppe under Mfangeren -Nye felger, med mer kant, 20", 21" ?? hva synes folket ? jeg er foreløbig meget godt fornøyd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helland Skrevet Oktober 31, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 31, 2011 her var det lite respons! har nå tatt ut dieselmotoren som skal ned i den grønne, og begynt å sjekka etter turbo til m106 motoren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet Oktober 31, 2011 Share Skrevet Oktober 31, 2011 Carbonsvart er blå i sola eller i lyset Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helland Skrevet Oktober 31, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 31, 2011 Carbonsvart er blå i sola eller i lyset merka det litt kjedelig, men men Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helland Skrevet November 2, 2011 Forfatter Share Skrevet November 2, 2011 Har nå fått inn motoren, bilder kommer, blir nok oppstart og prøvetur i dag hvis slavesylinderen kommer Noen her som har peiling på anbefalt turbostørrelse til denne ? Mye turbotrykk kan jeg kjøre med uten at det er risky ? Er 524td levert med samme understell som m20? eller m10? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Litjhaug Skrevet November 2, 2011 Share Skrevet November 2, 2011 Nice bil du ha handla dæ Stig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helland Skrevet November 2, 2011 Forfatter Share Skrevet November 2, 2011 takk for det, du får kom å prøvekjør starta 524 i dag også, kommer update snart! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Litjhaug Skrevet November 3, 2011 Share Skrevet November 3, 2011 Liker.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helland Skrevet November 4, 2011 Forfatter Share Skrevet November 4, 2011 har nå fått fyr på 524n, har hatt det litt travelt i det siste, men kommer bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå