Hjelen Skrevet November 12, 2011 Skrevet November 12, 2011 Har også lagt merke til flere som har kjøpt "det siste settet fra kinnby"
Akmadden Skrevet November 12, 2011 Skrevet November 12, 2011 Bernt som kjører?? Har fortsatt teken vettu Bernt som kjører?? var bare ut og inn av verkstedet, UNDER OPPSYN!! Haha
helland Skrevet November 12, 2011 Forfatter Skrevet November 12, 2011 Har også lagt merke til flere som har kjøpt "det siste settet fra kinnby" sendte mail, og da var det beskjeden jeg fikk ! var litt trøtt når jeg skrev tidligere hehehe men men jeg har nå 2,5 sett foran og 2 bak å NEI, ingen av de er til salgs !
Mjørgen Skrevet November 12, 2011 Skrevet November 12, 2011 Jeg har 2 sett med hvite blink til framskjermer. Interisert?
helland Skrevet November 12, 2011 Forfatter Skrevet November 12, 2011 Jeg har 2 sett med hvite blink til framskjermer. Interisert? interessert i å kjøpe ett sett kanskje, pris?
helland Skrevet November 12, 2011 Forfatter Skrevet November 12, 2011 kjøper nok heller nye da http://www.schmiedmann.no/5_serie/E28/u ... e1.htm#712
Mjørgen Skrevet November 12, 2011 Skrevet November 12, 2011 Greit d.. men mine er med ledninger pakning og pære.. Kjøpt på ebay en gang i tiden.. betalte 500 + frakt..
helland Skrevet November 13, 2011 Forfatter Skrevet November 13, 2011 Starta iS`n da? mangler bensinpumpe
helland Skrevet November 14, 2011 Forfatter Skrevet November 14, 2011 skal få prøvd å starta med pumpa fra 528 i morgen, denne skal også ribbes rimelig fort! Har fått tak i glødeplugger til 524tdn, som jeg tenker å skifte i morra.. fikk ikke gjort noe i går, pga EKSTREMT FYLLESYK!!
helland Skrevet November 15, 2011 Forfatter Skrevet November 15, 2011 fikk nå svar fra kinnby.. Hej Stig! Bra att det kom fram. Beskrivning finns på: www.kinnby.com/shop/omb_bak_e28_sv.htm Vi ska försöka tillverka fler bakre blinkersglas under vintern, vi kommer då lansera en ny websida med information kring detta. Främre blinkersglas till E28 finns i lager, och även E30 / E24. Mvh Mats Kinnby ------------------------------- Team Kinnby Motorsport www.kinnby.com Ser da ut som det blir laget flere blinklysglass i løpet av vinteren
helland Skrevet November 15, 2011 Forfatter Skrevet November 15, 2011 bytta glødeplugger i dag, defekt plugg på sylinder 6, ble litt lite bilder av det, da jeg måtte hive meg i bilen å komme meg på jobb men men, her er bilder av skitten bil tør ikke senke mer foran før vintern, lurer på om den blir litt lavere med bilsteindemperne også? hadde nok vært på sin plass med en vask, men rakk det ikke skal få bygd om eksosen, så den kommer litt lenger ut, og midt på siden dette er en bruksbil over vintern, monterte jeg xenon i nærlys også 35w 5000k gammel vs ny glødeplugg har også bestilt nye håndbremswire, monteringssett og bremsebånd til håndbrekk..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå