E28Fredrik Skrevet November 16, 2011 Share Skrevet November 16, 2011 Tøff bil digger 524td Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helland Skrevet November 16, 2011 Forfatter Share Skrevet November 16, 2011 Tøff bil digger 524td bare fått den til å fungert så går så dårlig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daigzen Skrevet November 16, 2011 Share Skrevet November 16, 2011 Tøff bil digger 524td bare fått den til å fungert så går så dårlig Kan du ta å filme speedometeret på pådrag fra 0-100 elns? Kan hende den får all for mye diesel, for det fekk min og den "druknet i diesel" og gjekk dass. Røyk MASSE, og gjekk dårligare. Stilte ner dieseltrykket litt, og den gjekk mye bedre og røyk mindre Responsen på motoren blei ein go del bedre og da eg stilte den ner;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet November 16, 2011 Share Skrevet November 16, 2011 hmm, jeg er misunnelig på blinklysene dine jeg.. vil også ha slike!! men ellers, godt og se det er fler som er litt ivrig på de gamle e28ène! liker det du gjør jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helland Skrevet November 16, 2011 Forfatter Share Skrevet November 16, 2011 Tøff bil digger 524td bare fått den til å fungert så går så dårlig Kan du ta å filme speedometeret på pådrag fra 0-100 elns? Kan hende den får all for mye diesel, for det fekk min og den "druknet i diesel" og gjekk dass. Røyk MASSE, og gjekk dårligare. Stilte ner dieseltrykket litt, og den gjekk mye bedre og røyk mindre Responsen på motoren blei ein go del bedre og da eg stilte den ner;) tror det er turboen, fordi jeg ligger stort sett på 0,7-1bar, må opp på mye turtall for å få 1,5 bar, og synes turboen er treg, synes ikke den svartryker så hinsides mye heller... kan godt hende det er litt mye diesel også, synes den blir fort varm .. men er litt usikker.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helland Skrevet November 16, 2011 Forfatter Share Skrevet November 16, 2011 hmm, jeg er misunnelig på blinklysene dine jeg.. vil også ha slike!! men ellers, godt og se det er fler som er litt ivrig på de gamle e28ène! liker det du gjør jeg de blir nok aldri solgt, siden de er så vanskelige å få tak i får håpe de lager flere i løpet av vinteren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E28Fredrik Skrevet November 22, 2011 Share Skrevet November 22, 2011 Fått bilen til å gå bedre nå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daigzen Skrevet November 22, 2011 Share Skrevet November 22, 2011 Når du sier du lader over 1bar her.. Slår ikkje sikkerhetsventilen seg ut da? Dette er en ventil så slepper ut trykket om den når rett over 1bar. Er denne plugget hos deg ? Edit: God nyhet til deg helland! Sjekk PM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Vatn Skrevet November 22, 2011 Share Skrevet November 22, 2011 Han har blegga den. Det har jeg gjort på min og nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daigzen Skrevet November 22, 2011 Share Skrevet November 22, 2011 Han har blegga den. Det har jeg gjort på min og nå skrur du den vekk, og lager ei plate over med en pakning der? eller bare kjører du over med en gummibit med ein plugg på baksiden og legger over ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Vatn Skrevet November 22, 2011 Share Skrevet November 22, 2011 Jeg fant bare ei stor skive som jeg blegga hullet med mellom ventil og innsug. Noen motorer er levert med plate der org og mener jeg. Er null problem og lage ei plate du monterer istedet for ventilen og da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helland Skrevet Desember 1, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 1, 2011 e28 vurderes solgt, uten m-tech og diffsperre.. men med 3,5 understell.. alt nytt i håndbrekk og eu ok i 2 nye år.. ikke godkjent ombygd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haakjin Skrevet Desember 2, 2011 Share Skrevet Desember 2, 2011 pris ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Desember 3, 2011 Share Skrevet Desember 3, 2011 Ja! Pris?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helland Skrevet Desember 3, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 3, 2011 selger ikke under 15k uten m-tech,felger,m-skinn, hvite blinklys,uten diffsperre.(vanlig diff monteres før salg) eu ok 2 år... men ser ut til at jeg muligens har kjøper på denne, hvis ingen byr over og henter kjapt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå