Gå til innhold

Helland`prosjekttråd, 524td solgt, "M535i" kjøpt ;)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Høres ut som en liten kveld me arbeid :)

Må prøv å ta mæ ein tur utover i påska å sjå på prosjekta din....

• Svar 218
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

bli bra ta her stig! synes du kan komma på besøk i tre-fem garasjen og gi me litt arbeidslyst!

vurdert og kjør uten varme apparat register og slik på bt foresten? kan jo tjen nånn kg der da?

mvh

Skrevet
Høres ut som en liten kveld me arbeid :)

Må prøv å ta mæ ein tur utover i påska å sjå på prosjekta din....

Marvin skal være med å bytte kammene på nissan til helga, jeg jobber ettermiddag hele neste uke, og 12natt neste helg, men kan fort hende jeg presser inn ei økt eller to på E28 da også :-)

Skrevet
bli bra ta her stig! synes du kan komma på besøk i tre-fem garasjen og gi me litt arbeidslyst!

vurdert og kjør uten varme apparat register og slik på bt foresten? kan jo tjen nånn kg der da?

mvh

Har tenkt på det med varmeapparatregisteret, skal på vekta så fort bilen blir kjørbar, og ser om det da er mulig å godkjenne, og evt hvor langt unna jeg er for å få det til.. skal montere el-vifte på radiatoren uansett.. håper bare jeg ikke overskrider maks tillatt vekt pr aksel..

Skrevet

da har bilen starta, kobla på batteriet og vridde på nøkkeln, starta umiddelbart ;)

gjenstår å montere eksos, mellomaksel, to bremserør, lufte bremsene, og montere ekspansjonstank til kjøleveska.. håper på test-tur på fredag :)

Skrevet
da har bilen starta, kobla på batteriet og vridde på nøkkeln, starta umiddelbart ;)

gjenstår å montere eksos, mellomaksel, to bremserør, lufte bremsene, og montere ekspansjonstank til kjøleveska.. håper på test-tur på fredag :)

Trenger ikke mere eksos :D

Må få til en test, E28 vs.E23 på fredag da kanskje :D

Skrevet

fått montert mellomaksel, og rattstamme/styresnekke.. mangler å få tilpasse eksos og bytte en bremseslange, og to bremserør..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...