Are. Skrevet Mai 25, 2011 Share Skrevet Mai 25, 2011 "Subscribed" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helland Skrevet Mai 25, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 25, 2011 gidder ikke, i og med at jeg hadde bare en nøkkel til denne låsen, og til den andre har jeg 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjakan Skrevet Mai 26, 2011 Share Skrevet Mai 26, 2011 Jeg har mest sannsynlig fått tak i en 3.5l motor til min 2.8 nå ;p Hva skal til for å få dette godkjent? Er det best at jeg ringer han der Petter selv kanskje? finn ut hvor motoren kommer fra, og få gs bildeler til å skrive under på at du har skiftet alle deler som er nødvendig. så er det bare å vise, hvis vekta ikke overskrider det som står i vognkort Er GS bildeler villig til å skrive ut papir på at det e brukt rett deler? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haakjin Skrevet Mai 26, 2011 Share Skrevet Mai 26, 2011 Jeg og ringte bmw norge igår? Til meg fikk jeg bekrefta at motoren jeg har kommer hvertfall ifra en e28 535 som var tyskregistrert. Men om vi får papir fra bmw at motoren er det samme som står i en 535 e28? Da skal det vell gå gjennom til biltilsynet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Mai 26, 2011 Share Skrevet Mai 26, 2011 Tror de er ganske strikse på det der, har vell noe med tyvgods å gjøre.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helland Skrevet Mai 27, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 27, 2011 Jeg og ringte bmw norge igår? Til meg fikk jeg bekrefta at motoren jeg har kommer hvertfall ifra en e28 535 som var tyskregistrert. Men om vi får papir fra bmw at motoren er det samme som står i en 535 e28? Da skal det vell gå gjennom til biltilsynet? du må vite hvor motoren kommer fra, og den kan ikke være fra tyskland el lignende uten at du har papirer på toll osv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helland Skrevet Mai 27, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 27, 2011 Jeg har mest sannsynlig fått tak i en 3.5l motor til min 2.8 nå ;p Hva skal til for å få dette godkjent? Er det best at jeg ringer han der Petter selv kanskje? finn ut hvor motoren kommer fra, og få gs bildeler til å skrive under på at du har skiftet alle deler som er nødvendig. så er det bare å vise, hvis vekta ikke overskrider det som står i vognkort Er GS bildeler villig til å skrive ut papir på at det e brukt rett deler? mener at gs skal være villig til det, de har gjort det før mener jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helland Skrevet Juni 24, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 24, 2011 Ny bil innkjøpt, impulskjøp...... 1992 BMW E30 318i cab -senket godkjent i vognkort -brock b1 7,5(?) og 9 x 16 -m-tech 2 ratt +++ fulgte også med m-tech 2 bak of framfanger bilder: skulle aldri ha 3serie..... MEN frista med bil uten tak vanskelig å tak i dørpaneler og sideskjørt m-tech2? prisklasse? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HagenJR Skrevet Juni 24, 2011 Share Skrevet Juni 24, 2011 Utstyrslista di Vehicle information VIN long WBABA51020EJ26748 Type code BA51 Type 318I (EUR) Dev. series E30 © Line 3 Body type CABRIO Steering LL Door count 2 Engine M40 Cubical capacity 1.80 Power 83 Transmision HECK Gearbox MECH Colour NEONBLAU METALLIC (255) Upholstery NEONBLAU MELIERT - ZS STOFF (0463) Prod. date 1991-08-16 Order options No. Description 210 ANTI-BLOCKIER-SYSTEM ( ABS ) 300 ZENTRALVERRIEGELUNG ELEKTRISCH 339 SATIN CHROME 350 WAERMESCHUTZGLAS GRUEN, RUNDUM 354 GREEN STRIPE WINDSCREEN 375 STOFFVERDECK ELEKT.MECH.SCHWAR 380 HARDTOP PREPARATION 423 FLOOR MATS, VELOUR 428 WARNING TRIANGLE 510 HEADLIGHT BEAM-THROW CONTR. F LOW BEAM 653 BMW BAVARIA C REVERSE II 675 BMW SOUND SYSTEM 682 RADIOANTENNE AUTOMATISCH 704 M SPORT SUSPENSION 708 M-SPORT LEATHER STEERING WHEEL II 799 E30 INDIVIDUALSERIE 92 801 GERMANY VERSION Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helland Skrevet Juni 24, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 24, 2011 hehe.. i morgen kommer oppdatering på e28 fronten, ny motor må inn i den grønne, da jeg har solgt m30b34! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helland Skrevet Juni 24, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 24, 2011 bilder av stylingen som var med e30`n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HagenJR Skrevet Juni 24, 2011 Share Skrevet Juni 24, 2011 og en 1 promille av rotet? eller holder det ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helland Skrevet Juni 27, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 27, 2011 hehehe, vurderer å bytte motor i cabn, hva tror dere om denne ? http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs ... e=29233603 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helland Skrevet Juni 30, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 30, 2011 Ny motor til den grønne !!! m106 -nyoverhalt -aeromotive justerbar btr -større bensinpumpe (usikker på merke) -Sachs 765 trykkplate -frontmontert intercooler -turbosmart bleedvalve +++ litt usikker på hva som står på er for øyeblikket 3,5 innsprøytning og turbotrykket er satt til 0,3bar tips? tenker på datasprut, men økonomien strekker liksom ikke til har også rustfri tigsveisa top-mount manifold for hånden tar vel motoren ut ifra den andre bilen etter helga, hvis tia strekker til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helland Skrevet Juli 1, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 1, 2011 har nå kommet over datasprut DTA S80 PRO hvilke følere trenger jeg ? map sensor, lambda og lufttemp, trigger og tps ? lurer på electromotive 3 doble coiler, og 800cc dyser.. hva mener folket? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå