Gå til innhold

Varsellampen til airbag lyser

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er dette et problem med tanke på eu-kontrollen? bryr meg ikke om det ikke er 2er feil.

den begynte å lyse etter at jeg skiftet batteri, så mistenker at den kan stilles tilbake med en diagnose. men finnes noen billigere måte å fikse det på?

Skrevet

Eu er ikke så glad for at den lyser, går muligens og fjerne den på diagnose med rett utstyr, har du tatt ut noen airbager i bilen?

Skrevet

mener at det går å nulle ut servicelampa ved bruk av glødelampa og holde den i 12 sekunder på nr 7 i diagnosetilkoblingen.

finnes ikke noen slike triks her?

Skrevet
mener at det går å nulle ut servicelampa ved bruk av glødelampa og holde den i 12 sekunder på nr 7 i diagnosetilkoblingen.

finnes ikke noen slike triks her?

nei

men søker du aibaglampe e39 skal du se på liv..

Skrevet

Fikk 1'ner på EU i dag for første gang på denne Airbaglampa,

Denne alene gir ikke noen årsak til ny visning

Hatt bilen på 4 Eu kontroller mens denne lampa har lyst og i dag var det første gang jeg fikk anmerkning på denne

Skrevet
Fikk 1'ner på EU i dag for første gang på denne Airbaglampa,

Denne alene gir ikke noen årsak til ny visning

Hatt bilen på 4 Eu kontroller mens denne lampa har lyst og i dag var det første gang jeg fikk anmerkning på denne

Etter det jeg har lest her på forumet, er det ikke brudd i førersetet? eller var det passasjer sete? Søk:"på airbag e 39" :)

Skrevet

Sensormatta i passasjersetet som er den aller vanligste feilen.

Dette er visst nok en dyr og omfattende ting og få fikset sier dem.

Jeg har ignorert denne lampen alle de årene jeg har hatt bilen og som nevnt så var det første gang i dag jeg fikk feil på denne på EU-kontrollen.

Jeg sitter med carsoft 6.5 utstyr og vurderer om jeg skal gidde å prøve å slette denne feilkoden før jeg viser bilen igjen, vet ikke om det går å slette denne feilen og om lampa slutter å lyse, så vi får se siden han på verkstedet i dag sa at dette bare var en 1.er som ikke ville alene føre til at jeg måtte vise bilen på nytt.

Skrevet

det versere 2 muligheter. 1: ingen bager kommer med smell. 2: alle bagger kommer med smell.

hva som er riktig vet eg ikke.

men fikk ikke noe anmerkning på denne ved eu eg heller, men sitter med en følelse av at dette er veldig ividuelt fra plass til plass.

Skrevet

Ingen airbg ved kollisjon. Man får ferdig sittepute-forbikoblings plugg som "imiterer"at det sitter en i passasjer sete og man har da sluppet kostnaden ved innkjøp av ny sittepute + arbeid, isteden har man kjøpt denne pluggen fra Ebay for 20$

Skrevet

Jeg har fått resatt airbag feilmelding med diagnose flere ganger jeg.

Både på E34 og E39.

Funker finfint det.

Var kortslutning i noe airbag greier, antar det var matta i passasjer setet, men resatte da feilen, og lampa kom ikke tilbake.

Kan alltids gjøre som han jeg kjøpte E34en min av hadde gjort, han hadde tatt ut instrument clusteret, tatt ut airbag pæra, og satt inn svart elektriker teip.

Men da lyser det jo ikke som det skal når du starter bilen da selvfølgelig. :P

Personlig synes jeg det er bedre å forsøke å fjerne feilen med diagnose.

Skrevet

Vil det da si at med airbag lyset lysende at ingen airbager løser ut ved evt. krasj mens med en ebay "dummy"dings smeller av begge i samme situasjon??Personlig foretrekker jeg sistnevnte.... da dette ser ut til å være "standard" problem på e38 og e39.Er det noen som har linker eller råd/tips etc.fordi den røde mannen i dashen min kunne godt ridd inni solnedgangen snart he he he.....Takker for svar ....

Skrevet

Avhengig av feilen, jeg minnes og huske at enheten kan velge og utelukke kretser, avhengig av feil. Ved visse feil, så kan den ikke utelukke og vil dermed ikke løse ut.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...