Gå til innhold

Hjelp har en 318 som fjusker:S

Anbefalte innlegg

Skrevet

heisann har en bmw 318 93mod som fjusker:S forstå ikke hva det er. har byttet tennplugger tennkabler coiler. men akuratt det samme:S

den går helt fint me en gang du starter den men etter 5min me kjøring begyner den og fjuske:S så visst eg bare har litt gass så skjer det ingenting men når eg har full gass så går den:S

noen som har vært borti dette problemet før?

sikkert veldig dårlig forklar men:P

Skrevet

Eller noe då lett som insugsbelgen. Tør å vedde penga på at de e den. Ta den av og let etter sprekk. Hjelper ikke å bare se eller startgass du må bende og lete

Skrevet

men detter er den eneste 318'en eg har hørt som ikke tikker:P og den er ikke den lataste 318 eg har kjørt heller:S men for meg høres det ut som den går på 3sylinderer men den stater veldig lett. syns hele greiene er merkelig:S

Skrevet
Høres ut som lamba.. den er ikke i drift på full gass.. men opp til 3/4 gass.. hvordan er den på tomgang?

+1

Tipper lamda da den skal virke når motor er varm. etter 5-10 min

Skrevet
Høres ut som lamba.. den er ikke i drift på full gass.. men opp til 3/4 gass.. hvordan er den på tomgang?

+1

ka skjer visst eg kobler den av då?

Skrevet

+1

ka skjer visst eg kobler den av då?

er ikke sikkert du merker store forskjelden.. men du skal måle en viss motstand mellom 2 av pinnene og mellom 2 andre skal det veksle mellom 0 og 1 volt.. Dette er mens bilen går.. måles ret på lambaen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...