gaasen Skrevet Februar 21, 2011 Share Skrevet Februar 21, 2011 Vurderer å ta inn en bil som har euro plus garanti. Lurer på om denne er noe verdt? Kjøper bilen i tyskland. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
milhouse Skrevet Februar 22, 2011 Share Skrevet Februar 22, 2011 Det er vel ett forsikringsselskap som står bak det. Dvs du må legge ut for en eventuell reprasjon og så søke å få det dekket. (Er ikke 100% sikker på det, men tror det) Uansett så tror jeg Gunnar(Admin) har vært borte i det og andreastrones her på forumet har sikkert mer info! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gaasen Skrevet Februar 24, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 24, 2011 ok. thx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Februar 24, 2011 Share Skrevet Februar 24, 2011 Samme svar som Milhouse gir her fikk jeg fra Bavaria ang. denne garantien. Lurte litt selv rundt dette siden det fulgte med en slik garanti på Z4en. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gaasen Skrevet Februar 25, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 25, 2011 Samme svar som Milhouse gir her fikk jeg fra Bavaria ang. denne garantien. Lurte litt selv rundt dette siden det fulgte med en slik garanti på Z4en. Hba fant du ut? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Februar 25, 2011 Share Skrevet Februar 25, 2011 At jeg måtte selv betale for den eventuelle reparasjonen (både deler og arbeid), så måtte jeg søke direkte til disse EuroPlus greiene i Tyskland for å prøve å få igjen utlegget. Jeg var bare litt nysgjerrig på dette så har ikke benyttet meg av det selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå