Gjest Skrevet Februar 22, 2011 Share Skrevet Februar 22, 2011 Vi i avdeling øst innviterer igjen til litt snøkjøring på gardermoen raceway nå søndag 27 feb. Kl 12 til 1630. 300kr for medl, og 350 for ikke medl. Ispigg ikke lovlig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helgeb Skrevet Februar 22, 2011 Share Skrevet Februar 22, 2011 satser på å komme, får se om kjerringa tar med kake er det ss2 også denne gang??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Februar 22, 2011 Share Skrevet Februar 22, 2011 Ja er der. Banen er ikke lik den vi kjører om sommern Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Martin- Skrevet Februar 23, 2011 Share Skrevet Februar 23, 2011 Møter pliktoppfyllende opp... Hvordan er det med kjøring for andre merker? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune Teien Skrevet Februar 23, 2011 Share Skrevet Februar 23, 2011 kund bmw .noen fordeler skall man ha mvh rune styre avd øst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Februar 23, 2011 Share Skrevet Februar 23, 2011 god nok plass for E65? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Martin- Skrevet Februar 23, 2011 Share Skrevet Februar 23, 2011 Blir det noe brøyting før treffet eller? Så nettop på dette klippet; må si det ikke frister så veldig å dra slærka utpå det humpeføret der...!? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CV-Erik Skrevet Februar 23, 2011 Share Skrevet Februar 23, 2011 Blir det noe brøyting før treffet eller? Så nettop på dette klippet; må si det ikke frister så veldig å dra slærka utpå det humpeføret der...!? Mye bedre å kjøre på det føret der istedefor bare blank is som det blir når det brøytes! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Februar 23, 2011 Share Skrevet Februar 23, 2011 er det isklumper der så blir det jo ekkelt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Februar 23, 2011 Share Skrevet Februar 23, 2011 er bra føre der nå. har snødd 5cm siden den subaru filmen, og skal snø litt imorgen, fredag og lørdag. så blir vell minst 10cm nysnø der til søndag. vi kjører den banen subaru kjørte, blir bra! om du er medlem så bare møt opp med annen bil. du kommer i 130`n? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_ Skrevet Februar 23, 2011 Share Skrevet Februar 23, 2011 Møter opp igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lilleindianer Skrevet Februar 23, 2011 Share Skrevet Februar 23, 2011 Dette høres gøy ut. Tar turen jeg å Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
milhouse Skrevet Februar 23, 2011 Share Skrevet Februar 23, 2011 Skal prøve å komme. Var moro forrige gang. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M85 Skrevet Februar 23, 2011 Share Skrevet Februar 23, 2011 Får jeg kjørt med AMG`en min.... Jeg er jo opprinnelig bmw eier, men den står for vintern. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morstan Skrevet Februar 23, 2011 Share Skrevet Februar 23, 2011 Jeg møter nok også opp denne gangen Men håper det ikke er så humpete :/ Ble litt vondt å kjøre sist syns jeg. Var knall i starten, men etter noen runder ble det spinni frem igjen det gamle humpe dritet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå