powerfulglenn Skrevet Februar 23, 2011 Share Skrevet Februar 23, 2011 Hadde heller skutt meg selv i stedet for å bli sett i den der.. Stylingen er stygg, felgene er forferdelig stygge, lakken er stygg, alt er stygt.. Fysj!!!! (Dagens utblåsning ) Men ja, noen andre felger hadde kanskje gjort saken litt bedre.. Uansett er ikke dette min smak hva bil angår, men på en annen side er det vel ganske "fresht" av en eldre mann og begi seg ut på dette Hehe jeg synes lakken ikke er så ille på den der Man skal ha ganske god erfaring for og lakke som han har gjort der Airbrush er det ikke det det heter da? Men joda er enig med deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
babjorn Skrevet Februar 23, 2011 Share Skrevet Februar 23, 2011 Lakkeringen er nok rimelig bra gjort.Stylingen var stygg for 10år siden å er like stygg nå også.Dette har nok kostet litt,men å regne med å få så mye igjen,ja er jo lov å håpe.. Skal man ha litt penger igjen for denne,så må man bytte ut ganske mye.Da er det mulig håp. (men ikke den prisen da heller) Kun min mening Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Telcontar Skrevet Februar 23, 2011 Share Skrevet Februar 23, 2011 Baseball bat i bagasjen ja, i matchende farge Nærmere definisjonen på en kebabtralle kommer man ikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Februar 23, 2011 Share Skrevet Februar 23, 2011 Joda, akkurat den lakkeringen på panseret var jo faktisk rå. MEN, så er det kanskje ikke riktig bil å ha det på? Alt blir bare kræsj her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet Februar 23, 2011 Share Skrevet Februar 23, 2011 En meget omtalt bil det der. Går på Hadeland. En eldre godt voksen mann som eier den og lagt ned sinnsykt mye tid i den... men ja. For 350 lapper får man en ombygd E46 M3. Hm? Ser ut til å være noe en forvilla 18åring har satt sammen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet Februar 23, 2011 Share Skrevet Februar 23, 2011 En meget omtalt bil det der. Går på Hadeland. En eldre godt voksen mann som eier den og lagt ned sinnsykt mye tid i den... men ja. For 350 lapper får man en ombygd E46 M3. Hm? Ser ut til å være noe en forvilla 18åring har satt sammen Spot on det mikael Forvilla 18åring Kan da være 40 selvom han er 18 i hue Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DanielMK Skrevet Februar 23, 2011 Share Skrevet Februar 23, 2011 Skal ringe han og spørre om han tar innbytte i min 2004 e60 530d ...men da må vel eg betale mellomlegg på ca 40-50 tusen Fra spøk til alvor: Kan på ingen måte tro at han får solgt den der 350 000! Man får jo flunkende nye biler til den prisen! Og flotte e60/61, e46, til og med e9x ... Og plastikken var jo...ikkje pent. edit ; Men airbrush-arbeidet på panseret og skjermene var bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Februar 23, 2011 Share Skrevet Februar 23, 2011 er vel 200 000 for dyr den der ja. Så den på Valle Hovin på vårmønstringen i 2008. Arbeidet er grundig gjennomført, men stilen er jo noe spesiell da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW-Coupe Skrevet Februar 23, 2011 Share Skrevet Februar 23, 2011 er vel 200 000 for dyr den der ja. Så den på Valle Hovin på vårmønstringen i 2008. Arbeidet er grundig gjennomført, men stilen er jo noe spesiell da. Minst... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_ Skrevet Februar 23, 2011 Share Skrevet Februar 23, 2011 Hadde heller skutt meg selv i stedet for å bli sett i den der.. Stylingen er stygg, felgene er forferdelig stygge, lakken er stygg, alt er stygt.. Fysj!!!! (Dagens utblåsning ) Ikke for å være frekk mot noen.. men jeg er faktisk ganske enig. Den bilen var ikke mye pen. Hvorfor sette noen sånne felger på en hvilken som helst bil i det hele tatt? :s Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet Februar 23, 2011 Share Skrevet Februar 23, 2011 Om noen betaler 150 000 for det der blir jeg overasket. om turbo opplegget er bygget ordentlig og godkjent hadde han vel kanskje fått det om bilen var "orginal-pen" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chipsenter1 Skrevet Februar 23, 2011 Share Skrevet Februar 23, 2011 selv om prisen er latterlig og en god del detalier på den som ikke ser mye bra ut så kan vi ikke påstå att den ikke "vekker veldig mye oppsikt" som det står i anonsen ser jo det bare i denne tråden hehe og chrom tank luke a gitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw cab Skrevet Februar 23, 2011 Share Skrevet Februar 23, 2011 Den der var faen meg stygg...Er noe av det styggeste jeg har sett på norske skilter. Hadde det vært mtec styling,så hadde den muligens hatt en sjangs på rundt en 170.000 kr,med andre felger og vekk med det stygge krom tanklokket..Da kunne man snakket om en pris.Men ingen betaler 350.000 kr for en OPPHORET 318 med lavtrykksturbo,samma søren om den er eu med eller uteneller bygget på bmw norge...Gamle folk burde holde seg til nøytrale biler,hvis de virkelig vil bygge.Ikke bare tro det at ja krom felger sikkert på mote,og sånn jalla plast styling er vel helt rått. Er glad ikke caben min er sånn,min er helt orginal.Nesten da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Februar 23, 2011 Share Skrevet Februar 23, 2011 årets optimist det der ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
goty Skrevet Februar 23, 2011 Share Skrevet Februar 23, 2011 Det å motivlakkere panseret på bilen er garantert fail. ALLTID Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå