Gå til innhold

Drøy pris på E36

bmw-E30
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 55
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Selfølgelig vekker den oppsikt, til og med jeg måtte sett to ganger på den der for å vere sikker på at jeg såg rett....!

Og temaet Demon på en blå bil, når ble fargen blå satt i felles med demoner? Bilen skulle vert brun og hatt temaet Poop!

For all del, han liker nok bilen sin. Selv om det er ganske ufattelig for oss som er kule :D

PS: BD Racing liker den sikkert hihihihi god natt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man skal ikke gjøre bilen til latter, jeg syns i alle fall at det er fint at noen stiller ut en sånn bil, orginalt er det jo en bil man ville gått rett forbi. Selv om jeg ikke kunne tenke meg å kjøre en sånn skapning er det fint at andre gjør det. Jeg syns også at prisen er veldig drøy, men det er jo lov å prøve...

Det jeg ikke skjønner når man skal bruke så mye penger på ombygging som denne karen har gjort, er at man tar en 3 serie med fisestrikkmotor som utgangspunkt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det så jævlig gøy å slenge dritt om andre sine biler? Dere slenger dritt som fjortisjenter gjør om hverandre. Sikkert enkelte av dere som har en drittbil som ikke er verd så mye etter nærmere ettersyn. Dere bør ikke gå sammen og mobbe biler på denne måten. Dere slenger dritt om at den ikke er verd mer enn 10.000 andre 34.000, barnslig idioti. Men denne bilen er i det minste godkjent i motsetning til mange andre hjemmesnekra greier som er her på forumet som heller ALDRI kommer til å bli det. SKAM dere, det er faktisk et menneske som eier denne bilen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...