Chris_ Skrevet Februar 23, 2011 Share Skrevet Februar 23, 2011 Ikke alle som styler bilen for at alle andre skal synes den er fet da. Den ble antakeligvis bygget etter hva han likte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre Hånde Skrevet Februar 23, 2011 Share Skrevet Februar 23, 2011 Det å motivlakkere panseret på bilen er garantert fail. ALLTID Næh, Morgan fikk det fin til ifjor. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chipsenter1 Skrevet Februar 23, 2011 Share Skrevet Februar 23, 2011 lakken kan man jo ikke klage på her den er drit bra men det gjør jo neppe at den skal koste så sykt, mener og huske att dene ble bygd som reklame bil fra starten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gica Skrevet Februar 23, 2011 Share Skrevet Februar 23, 2011 ughh.... fy**** den var stygg, og ja..finnes mye penere og raskere biler på markedet for den prisen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Februar 23, 2011 Share Skrevet Februar 23, 2011 Stakkars fyren da! han er sikkert her inne! Folk som ikke vet så mye om bmw og biler, syns nok denne er skamrå! så blir sikkert solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chipsenter1 Skrevet Februar 23, 2011 Share Skrevet Februar 23, 2011 +1 blir vel en pappa gutt fra blærum som får den i 18 års gave hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M85 Skrevet Februar 23, 2011 Share Skrevet Februar 23, 2011 liker at alle deler samme syn.. STYGGGGGGGGGGGG var den.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet Februar 23, 2011 Share Skrevet Februar 23, 2011 liker at alle deler samme syn..STYGGGGGGGGGGGG var den.. Tydeligvis ikke alle... Da hadde vel ikke bilen blitt laget *pirke-pirke-pirke* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet Februar 23, 2011 Share Skrevet Februar 23, 2011 Selfølgelig vekker den oppsikt, til og med jeg måtte sett to ganger på den der for å vere sikker på at jeg såg rett....! Og temaet Demon på en blå bil, når ble fargen blå satt i felles med demoner? Bilen skulle vert brun og hatt temaet Poop! For all del, han liker nok bilen sin. Selv om det er ganske ufattelig for oss som er kule PS: BD Racing liker den sikkert hihihihi god natt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bradbury Skrevet Februar 24, 2011 Share Skrevet Februar 24, 2011 Stakkars fyren da! han er sikkert her inne! Folk som ikke vet så mye om bmw og biler, syns nok denne er skamrå! så blir sikkert solgt Nei, den blir aldri solgt til den prisen. Aldri. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Z3 Skrevet Februar 24, 2011 Share Skrevet Februar 24, 2011 Man skal ikke gjøre bilen til latter, jeg syns i alle fall at det er fint at noen stiller ut en sånn bil, orginalt er det jo en bil man ville gått rett forbi. Selv om jeg ikke kunne tenke meg å kjøre en sånn skapning er det fint at andre gjør det. Jeg syns også at prisen er veldig drøy, men det er jo lov å prøve... Det jeg ikke skjønner når man skal bruke så mye penger på ombygging som denne karen har gjort, er at man tar en 3 serie med fisestrikkmotor som utgangspunkt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Februar 24, 2011 Share Skrevet Februar 24, 2011 +1 blir vel en pappa gutt fra blærum som får den i 18 års gave hehe pappagutter kjører ikke så gamle biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Februar 24, 2011 Share Skrevet Februar 24, 2011 Joda er nok noen. Men rammenummeret er nok verd en 100 tusen, så vis han dumper prisen til 120 så er det grei nok pris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
badsha Skrevet Februar 24, 2011 Share Skrevet Februar 24, 2011 +1 blir vel en pappa gutt fra blærum som får den i 18 års gave hehe hvis jeg får den, så første jeg skal gjøre er å sende den avgårde til billopphugeriet Isi:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Z3 Skrevet Februar 24, 2011 Share Skrevet Februar 24, 2011 Er det så jævlig gøy å slenge dritt om andre sine biler? Dere slenger dritt som fjortisjenter gjør om hverandre. Sikkert enkelte av dere som har en drittbil som ikke er verd så mye etter nærmere ettersyn. Dere bør ikke gå sammen og mobbe biler på denne måten. Dere slenger dritt om at den ikke er verd mer enn 10.000 andre 34.000, barnslig idioti. Men denne bilen er i det minste godkjent i motsetning til mange andre hjemmesnekra greier som er her på forumet som heller ALDRI kommer til å bli det. SKAM dere, det er faktisk et menneske som eier denne bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå